Recenze autobazarů 

 seznam autobazarů

 autobazar

Mama Car

hodnocení: 3.73hodnotilo: 2917celkem recenzí: 53

 recenze

K C

 Zkušenost 5/2023: Na základě mého detailního inzerátu na prodej vozu mi volala paní z MamaCar s tím, že o mé auto mají veliký zájem... no trochu jsem nedůvěřoval a tedy se ujišťoval, zda mnou požadovaná cena 440tis je pro ně vyhovující (abych tam kdyžtak nejezdil zbytečně), tak mi odpověděla, že to probírala s technikem a že to je vcelku adekvátní částka a cenově bysme se s odkupem pohybovali reálně někde mezi 400 a těch 440tis. Dobře, tedy jsem tam přijel, přišel technik, auto začal prohlížet a vyplňovat formulář..., překvapivě auto ale ani neprojel, ani nezvedl, aby viděl podvozek, dokonce ho ani nenastartoval! (to mi nepřijde jako profesionální přístup, což?) No žádný problém nenašel, vůbec žádná komplikace, dokonce pochválil i umytý motor, že to se téměř nevidí..., popisek auta přesně odpovídal skutečnosti, vše bylo zcela v pořádku, pak odešel vymyslet cenu... no a když se vrátil, tak to přišlo - řekl cenovkou o cca 200tis nižší oproti té předdomluvené s paní na telefonu! Tj. cca polovinu toho, co bylo předdomluveno a s čím jsem tam jel.

Na mě to působí jako velmi nefér přístup a jednání, jako snaha zákazníka nalákat, aby přijel a snad se chytil... Když jsem se nad takovým klamavým jednáním rozčílil a eskaloval tento přístup na ředitele, tak ten se vymlouval, že se asi paní "telefonistka" spletla a nejspíš mluvila o jiném autě..., přitom jsem si s ní volal nejméně 3x a vždy znala nejen mé jméno, (logicky) i telefon a dokonce i přesně model auta, o které se jedná. No prostě hodil to vše na ní a udělal z ní zcela neschopnou a nekompetentní lemru a říkal, že tu teď není, že se jí zeptat nemůžeme.

Pokud by se mě někdo ptal na doporučení tohoto autobazaru, tak bych odpověděl, že ROZHODNĚ NE, že by to byla totální ztráta času a energie :-(

Martin Sochor

Mamacar = špatná zkušenost... 

Poprvé jsem nakupoval auto v autobazaru,v dubnu 2022 jsem uvěřil jejich "profesionálnímu chování k zákazníkovi", povídání o roční garanci na skryté vady...  Závady - 1. - stržený závit v náboji kotouče u zadního kola, jen nastrčený šroub, který vypadl..., 2.- špatné šrouby v kolech, byly tam šrouby na plechová kola a ne na hliník. Tyto dvě závady po telefonickém upozornění odmítli s náznakem, že jsem to udělal já, nebo můj opravář, protože od nich to určitě odjelo OK. 3.- prasklý chladič/kondenzátor klimatizace - auto jsem koupil v chladném počasí a přišel jsem na prasklinu po měsíci a půl, až po prvním naplnění a úniku chladiva, když jsem již potřeboval klimatizaci. Opět mi po telefonu řekli, že jsem to už určitě rozbil já. Závada č.4. na zatím poslední defekt jsem přišel až nyní při lakování předního nárazníku, levý reflektor je ve spodní zakryté části nárazníkem zcela rozbitý, byla tam vidět už při koupi šrám na nárazníku, ale mě nenapadlo, že to pod tím je rozbité, světlo svítilo.... Závěr: Jsou to profesionálové a jsem přesvědčen, že o všech těchto závadách museli vědět a při výkupu je zohlednili, mě auto prodali za cenu, jakoby tyto závady na autě neexistovaly. Z mého pohledu nečestné a nechutné chování srovnatelné s energetickými šmejdy, jsou to takoví bazaroví šmejdíci... Takový mám dojem z Mama Car.

Martin Sochor

 

Miroslava Lamačová

Dne 3.6.2022 jsem zakoupila na úvěr v tomto autobazaru Oktávku,Personál ochotný a vstřícný,auto vypadalo v pohodě ,tak super!!!Dne 6.6.2022 jsme nastartovali až asi na po čtvrté a 8.6.2022 už auto ani nehleslo.Tak co??Asi baterka nebo startér.Přijel známý a zkoušeli jsme nastartovat přes kabely.Dlouhou dobu nic a až na konec auto chytlo a z výfuku obrovský černý kouř.Volala jsem do autobazaru,co s tím,že auto je nepojízdné???Musíte auto přistavit zpět k bazaru,byla odpověd.Říkám vy jste z Prahy a já od Liberce,auto je nepojízdné,co s tím??Na vlastní náklady musíte auto dopravit na půdu bazaru. V tu chvíli pracovník reklamačního oddělení začal být arogantní a velice nepřiměřeně začal na mě křičet, já zavěsila.Zítra auto tedy na vlastní náklady odtahovkou odvážím a jsem zvědavá a vy mi držte pěstě ,jak to dopadne,protože chci odstoupit od smlouvy, pokud se nedohodneme jinak.Přeci nebudu splácet nepojízdné auto! PS:!Porucha bude zřejmě v motoru a tam oprava cca 30.000,-

Lidi dávejte si pozor!!!!

Tomáš Hulínský

 Za mě nic moc… Kup: Hyundai Santa Fe grand 470 000 Kč, 152 000 km, dobrý stav… To vše OK. Po cca 20 km jízdy se rozvítily 4 oranžády, auto spadlo do nouzáku. Ihned telefon do bazaru kde mi řekli ať správně dofouknu kola, že bude vše OK. Několik desítek km OK, pak opět nouzák. Stav auta jsem samozřejmě stále konzultoval s reklamačním technikem. Sliby, že až zjistí v servisu příčinu, domluvíme nějakou finanční kompenzaci nebo dodá náhradní díly. Bazar nedoporučil reklamaci, podle technika bylo auto v době prodeje v pořádku, prý diagnostika bez problému. LEŽ! Až (na 3. pokus solidní servis) zjistil, že se v autu vrtal nějaký mamlas a prohodil kabely při zapojování turba. Proto diagnostika vykazovala nesmazatelnou chybu. Naštěstí to tedy byla oprava do 2000Kč, celkem ale se všemi diagnostikami a peripetiemi v servisech kde auto jen draze parkovalo 5500 Kč. Jestli už tohle není skrytá vada tak co tedy?? Na reklamacích pán slušně poděkoval za informaci, že auto je už OK a slibovaná kompenzace se nekonala… Pan technik jednal slušně, ale řekl by všechno (i nepravdu) jen aby nemusel nic řešit. Taková je má zkušenost s MAMÁnkama…

Jaroslav Ther

Chci poděkovat kolektivu Mamacar za velmi vstřícné jednání i přístup  :) 

JT

Honza V

 Kupovali jsme v r2017 Scenica. Km souhlasily, vše bylo připraveno, auto čisté, zaplatili jsme a ještě ten den odjeli. Vyřídili převod a o nic jsem se nestaral. S autem jsme najeli 90 tis km a stále slouží. díky

Andrea Križanová

 Zkušenost s tímto autobazarem je smíšená. Musíme vytknout komunikaci po telefonu, kdy nám bylo sděleno, že vůz, který jsme si vybrali, nebyl havarovaný. Zařídili jsme si proto cestu do Prahy na prohlídku, kde se nás ujal příjemný pán, jehož přístup už byl profesionální, rozhodně jsme se necítili, že by na nás někdo vyvíjel nějaký nátlak. Všechny informace nám pán sdělil hned dopředu a to jak klady vozu, tak zápory - na autě byla řešena pojistná událost.. Auto jsme si projeli, abochom už alespoň věděli, co od toho typu čekat, nicméně nám bylo jasné, že jej nekoupíme. Kdyby paní po telefonu podala rovnou všechny informace na rovinu, mohli jsme ušetřit čas jak sobě, tak pánovi, který s námi měl v neděli schůzku. Samotný přístup na místě byl však v pořádku, rozhodně jsem z tohoto autobazaru měla (ve srovnání s jinými) spíše pozitivní pocit. 

libuse vitousova

prodávala jsem zde osobní vozidlo a musím pochválit velmi slušné chování zamestnanců,možnost oboustranné dohody,rychlá výplata dohodnuté částky.

Nela Jechová

 Opravdu bych nečekala, že nás ještě něco takového v dnešní době potká. S přítelem jsme už dlouho plánovali, že si koupíme naše vysněné auto a vyhlíželi jsme skoro každý den různé nabídky vozů, dokud jsme nenašli auto BMW 328i – mělo málo najeto, skvělý stav, vyhovující obsah, skvělá výbava… právě v autobazaru „mamacar“. Byli jsme rozhodnutí, že takové auto chceme a co nejdříve jsme si pro něj zajeli. V autobazaru proběhlo vše bez jakýchkoliv komplikací, dokud jsme nepřijeli domů. Nejspíš druhý den jsem si hned chtěla připojit svůj telefon přes bluetooth, které auto samozřejmě má, jenže auto vůbec nereagovalo, mohla jsem snad čekat hodinu a žádné připojení neproběhlo, poté jsem měla vybitý telefon a byla jsem zase bez šance, protože jsem zjistila, že nefunguje ani zástrčka USB a nenabíjí to. Tak jsme se hned objednali na diagnostiku abychom zjistili, kde je problém. Tam nám bylo sděleno, že modul jednotka USB, bluetooth je bohužel úplně rozbitá. No a co dál? Zavolali jsme do autobazaru, kde se nám málem vysmáli, protože s takovým problémem se k nim v žádném případě nejezdí a máte si ho řešit sami, ale že to můžeme zkusit. Nevím jestli mám vůbec zmiňovat, že v telefonu několikrát zmínili jejich právníky. I tak jsme k nim auto k reklamaci dali. Auto měli už týden a my neměli žádnou odezvu, jak to vypadá a co se s autem děje, tak jsme zavolali sami.. Dozvěděli jsme se, že s autem se nic nedělo a až příští týden se ho hodlají dát do servisu. Po daném servisu jsme zase zavolali my, abychom zjistili víc, bohužel pán vůbec nevěděl a řekl ať zavoláme o pár hodin později.. pak nám řekl, že si s autem neví rady, a že musí počkat, jak se k tomu vyjádří automechanik a samozřejmě nezapomněli zmínit zase svoje právníky. O pár dní jsme jim zavolali znova a řekli nám, že jsme tu jednotku zničili sami a že to na 99% neuznají, ale pokud chceme že jednotku nám za částku 8 000 Kč opraví, nebo dají úplně novou za 16 000 Kč. Tak jsme si auto ihned vyzvedli s tím, že si to necháme opravit sami. Nyní opraveno za 1 500 Kč. Auto u nich úplně zbytečně stálo skoro tři týdny! Ale máme taky jedno pozitivum, že najeté kilometry sedí!! JINAK NEDOPORUČUJI, opravdu bych očekávala nějaké solidní jednání, když si koupíte auto za 400 tisíc a takové starosti nechcete vůbec řešit. Jak teď čtu, tak autobazar Mamacar je asi přeborník ve skrytých vadách!

Petr louda

 Špatná zkušenost při prodeji auto mělo 18kola a řekli že musím dát cenu dolů že musejí koupit 16kola přitom cena původně měla být 230000kc ale že tam jsou tyto kola tak cena prej 200000kc na autě jsou stále tyto kola a auto má stočený tachometr o 160000km méně než jsem prodával nejhorší firma co může bejt horší jak AAA Auto

Miroslav Tom

VIN: JTMCV05J704004443

Aktualizace k 4.10.2019.

- Přišla mi předžalobní výzva a upomínka ve které se dočítám, že jsem se dopustil protiprávního jednání, tím, že šířím nepravdivé, nebo hrubě zkreslené informace. Zde vzniká podezření, že uvádím někoho v omyl, zejména uživatele internetu a dotčených sociálních sítí, čímž způsobuji klientovi (autobazar Mama Car) vážnou újmu na jeho právech, zejména na jeho právu na dobré pověsti.

Dále dle tvrzení zaměstnance Mama Caru, jsem se domáhal slevy na voze Toyota Land Cruiser v částce 40 tisíc Kč pod pohrůžkou způsobení újmy na pověsti jeho zaměstnavatele -> podezření ze spáchání trestného činu vydírání.

K tomu mohu dodat jen jediné, sleva 40 tis na voze za 659 999 Kč mi přijde směšná. Co se týče předžalobní výzvy a dalších právních kroků ze strany autobazaru, domnívám se, že se jedná pouze o zastrašování.

Ať si každý udělá svůj vlastní názor. Je pro mě zarážející, že autobazar je jako jeden z mála členem asociace APPAA.

Miroslav Tom

Mama Car - prodej Toyoty Land Cruiser V8 se stočeným tachometrem. VIN JTMCV05J704004443

Autobazar udává 130 tis km, realita bude nejspíše dvojnásobná.

Autobazar byl několikrát upozorněn na manipulaci s tachometrem, ale dále inzeroval a deklaroval se 100% jistotou nájezd 130 tis km. Auto nejspíše prodáno neznámému majiteli.

Jednání/reakce autobazaru:

- od Cebie máme potvrzeno, že se jedná oi překlep (nic takového potvrzeno nebylo)

- v případě zájmu jsme schopni chybu nechat opravit do 48hodin (zájem byl, opravení se ze záhadného důvodu nepodařilo)

- Cebie v tom má bordel

- probíhá jednání s Cebií (jednání neprobíhá)

- cenzura -> mazání recenzí na fb page https://www.facebook.com/mamacarcz/

Zvláštnost:

https://historievozu.toyota.cz/ 13.4.2018 - 95 538 km, po kontaktování autorizovaného servisu (FRC) zjištění, že došlo k ,,chybě' a k tomuto datu je stav km 0.

 

Honza Joch

 Hrozně arogantní zaměstanenc, který nás odradil a skazil nam nladu na celý den.

pepa kalivoda

 težce neochotný personál. Kdyby mi alespon trochu poradili třeba bych si vybral. 

Ondřej Hanž

 Banda neschopných lidí, který mě chtěli jen oholit o peníze a naplnit hlavu nesmyslama. za mě velké NE!

Zdeněk Petrklíček

 V podstatě by vše dopadlo dobře, vybral jsem si vůz docela rychle. Následně se mě ujal zaměstnanec, který mi cpal do hlavy blbosti, špínu na ostatní autobazary a ještě byl nepříjemnej jako p*ase. Kdyby se spokojil s tím, že se mi vůz líbí a že bych ho i možná koupil mohl obchod třeba dopadnout. Po 20 minutách těhle keců jsem se s pánem slušně rozloučil a odešel jsem. Koupil jsem jinde.

Karel Klečka

 Viz foto


I F

 Strašná zkušenost!

Chtěl jsem dát auto na komisní prodej - dle instrukcí slečny na call-lince jsem osobně i s autem přijel přímo na pobočku.
Zde jsem poprosil jednoho ze zaměstnanců, zda by mi mohl zavolat osobu pověřenou tímto typem prodeje. 
Po delší chvilce vyšel onen rádoby "obchodník" - rozcuchaný, rozespalý, neupravené oblečení - jako kdyby ho narychlo probudili. Až dodatečně mi došlo, že jeho zaostalé vzezření a chování by mohlo být diagnózou mentální disfunkce. Dle toho vypadala i konverzace.
Neseriózní jednání, kdy se Vám ani nepodívá do očí a když se zeptám na podmínky, za kterých bych chtěl obchod uzavřít, vrazí mi dokumenty od auta zpátky do rukou a s otráveným výrazem, beze slova, odejde mimo areál na vedlejší benzínku.
Byl jsem v šoku! Došel jsem si tedy za managamentem podat oficiální stížnost. Když si nechali zavolat dotyčného obchodníka, přišel s přiblblým úsměvem a při mé stížnosti dával jasně najevo, že je mu to jedno. 
I když se management omluvil, "prodejce" se jen šklebil a nic kloudného z něj nevypadlo. 
Jsem opravdu zklamán touto zkušeností a úpadkem Mama caru.

Martin Svoboda

 Nevěřte jim ani slovo. Jak již tady někdo uvedl, že šmelí s pneumatikami, tak to opravdu sedí. Po 3 týdnech stale auto nepřevedli. Ceny rozhodně nejsou příznivé. Myslím, že jejich praktiky jsou nekalé!!!

Veronika Hekšová

 Dobrý den, 

ráda bych touto cestou poděkovala za vřelí přístup při koupi mého vozu. Poté co jsem se stala matkou řešila jsem nákup nového vozu, jelikož se mi změnili priority :-). V Mama Car jsem byla mile překvapena z přístupu a ochoty prodejce pana Procházky, který mi otevřel a vyzkoušel se mnou několik vozu a já sdi mohla vybrat svůjh vysněný. O autě mi řekl vše o historii, kterou mi posléze i potvrdili v autorizovaném servisu BMW. S vozem a přístupem jsem maximálně spokojená. Vztřícnost, možnost zaject do servisu, vysvětlení ovládání a zacházení s vozem i doplňkové služby. Mohu jen doporučit.

Další názory >