seznam autobazarů
hodnocení autobazaru
autobazar
Auta 24 s.r.o.
hodnocení: 5.00hodnotilo: 3celkem recenzí: 4recenze
Olga Mečířová
Tak jsem taky koupila auto u auto24. Z počátku se jevili jako solidní autobazar. Bohužel... Koupila jsem u nich auto a v den předání mi cca po 40km jízdy nešla zařadit 5rychlost. Po nahlášení a konzultaci s prodejcem, jsem si stále ještě myslela, že jsou to seriozní prodejci. Vyskakování 5rychlosti opravili na náklady autobazaru. No, ale to jsem ještě netušila, co mě čeká. Když jsem auto předala do servisu na výměnu oleje, filtry... a nastříkání spodku, aby chvíli vydrželo, tak jsem ještě netušila, co vš se následně dozvím.
Auto bylo bourané. Když jsem auto kupovala, tak jsem se několikrát ptala, jestli bylo bourané a tvrdili že nebylo. A teď, když jsem se dotazovala prodejců, proč mi to neřekli, když jsem se na to při koupi ptala, tak mi zarytě tvrdili, že bourané nebylo.
No, a ny ní měníme spojku.
Tak jsem zvědavá co se ještě vysype.
Olga Mečířová
Bohužel, také nemám dobré zkušenosti. I když se z počátku vše tvářilo dobře, tak nakonec zakoupené auto o kterém mi tvrdili že je nebourané bylo bourané. Takže tady už mě níkdo nikdy neuvidí :-(
Karel Lavička
Tento bazar opravdu nedoporučuji!
V tomto autobazaru měl zaujal vůz peugeot 5008, mělo certifikát Cebia plný hvězdiček, málo najeto, bez kosmetických vad, pěkná výbava. Zajel jsem se na auto podívat a projet se. Vše bylo v pořádku a domluvil jsem se na koupi vozu. Neměl jsem s sebou druhého řiďiče ani hotovost, požádal jsem tedy o rezervaci auta na po dobu 2 dnů. Autobazar trval na záloze 5000kč, jinak si prý pro auto přijede jiný zájemce. Záloha měla být nevratná, což taky připsaly na doklad. Po dvou dnech jsem si přijel pro auto a vše klapalo. Asi do týdne se rozsvítila kontrolka motoru, podle servisu pootočená vačka. Kontaktoval jsem autobazar a pokusil se domluvit na opravě nebo dodatečné slevě. Ten už byl značně arogantní a odmítal jakoukoli diskuzi. Jednoduše mi vysvětlili, že jsem se tak nějak nachytal a koupil si auto s problémovým motorem a že se s tím nedá nic dělat. Naštěstí jsem našel šikovného specialistu na peugety, který vše potřebné opravil a já vesele jezdím.
Ondrej Špelda
POZOR doporučil bych se vyhnout tomuto autobazaru. Velmi neférové a nesolidní jednání. Podle našeho názoru záměrný podvod na zákazníka!!! Vyhlédli jsme si v daném autobazaru Auta24 vozidlo Škoda Octavia 1,8Tsi, r.v. 2009. Již při první prohlídce/projížďce vozidla se objevila závada na vozidle, která se později ukázala jako velmi závažná, což nám samozřejmě nebylo nijak dopředu sděleno, resp. byli nám záměrně zatajeny některé skutečnosti. Pokud bychom je věděli, vozidlo bychom si nezakoupili!!! Prodejní cena vozu byla 209tis. Kč. Náš limit byl max. 200tis. to jsme autobazaru sdělili, s touto prodejní cenou autobazar souhlasil. Vozidlo už při první zkušební projížďce po ujetí pouze cca 300m začalo škubat, objevila se chyba motoru, vozidlo jelo pouze na 3 válce. S prodejcem a vozidlem jsme se tedy hned vrátili do autobazaru. Prodejce nám sdělil, že vozidlo dají do servisu na opravu a prohlídku a až se oprava vyřeší, ozvou se. O vozidlo jsme měli stále zájem, vyhovovala nám výbava, kilometry, vzhledový stav vozu atd. Pokud se závada vyřeší nebude se jednat o závažnou závadu, není problém, může se stát. Asi po několika dnech byla oprava hotová. Dle informací z autobazaru byla vadná jedna zapalovací cívka, OK nejedná se o vážný problém. Pohledově ale bylo vidět, že žádná cívka není vyměněna za úplně novou. Bylo nám sděleno, že byla oprava provedena výměnou za použitou cívku. Auto nám známý prohlédl a napojil na diagnostiku - nezjistil potíže. Při prohlídce spodku vozu, byl patrný lehčí únik oleje na motoru. S tímto zjištěním jsme požádali prodejce o slevu 10tis. Kč s tím, že si únik oleje vyřešíme. Prodejní cena vozu tedy 190tis. Kč. Byla sepsána smlouva, kde do textu prodejce uvedl: "Vozidlo vykazuje únik, resp. zvýšenou spotřebu oleje. Prodáváno bez nároku na pozdější reklamaci pohonného ústrojí". S tímto jsem na místě nesouhlasil. Upozorňoval jsem na to, že se může objevit nějaká skrytá vada motoru, na kterou nelze dopředu přijít. Prodejce sdělil, že motor je v pořádku a pokud s tímto nesouhlasím, slevu nám neposkytne. Podotýkám, že o zvýšené spotřebě oleje daného vozidla jsme se při prodeji vozidla nijak nebavili. Smlouvu jsme bohužel takto podepsali s myšlenkou, že je autobazar solidní, což se později ukázalo bohužel jako velká chyba. Po pár dnech jsem přemýšlel, proč na daném textu ve smlouvě bezvýhradně trvali. Napadlo mě, jestli toto nebylo tedy záměrné, není nějaký vážnější problém, což se samozřejmě později potvrdilo. S vozidlem jsme ujeli celkem cca 500-600 kilometrů. Již po cca 100km se objevilo hlášení, "nízká hladina oleje". Do vozidla jsem tedy dolil cca 1litr oleje a dal vozidlo na prohlídku úniku oleje. Prohlídka úniku bohužel neukázala konkrétní příčinu úniku. Olej byl na více místech. Motor byl vyčištěn, aby se při další prohlídce objevilo, kde olej uniká. Během dalšího ježdění se opět objevilo hlášení nízká hladina oleje, což už bylo dosti divné, opět jsem dolil do motoru další 1litr oleje. Na místě parkování na dlažbě před domem nebyl patrný žádný velký únik, pouze několik kapek, což souhlasilo s lehkým únikem. Další prohlídka vozidla bohužel opět neukázala místo úniku. Motor byl opět od oleje jako v předchozím případě na několika místech. Opět byl motor vyčištěn a doporučena dřívější návštěva pro kontrolu úniku. Brzy se ale znovu zopakovala původní závada (při první projížďce) - problém s cukáním, objevilo se znovu hlášení "chyba motoru", vozidlo jelo na 3 válce a nebylo možné s ním téměř jet. S problémy jsme vozidlo odvezli do servisu. Na vozidle byla provedena kontrola cívek, i když byly přehozeny, závada přetrvávala. Takže záměrné uvedení nepravdivých informací - proto nebyla žádná cívka nová, protože evidentně nebyla vyměněna. Bylo zjištěno velké zanesení svíčky motoru vlivem velké spotřeby oleje, po vyčištění dané svíčky motor opět běžel "normálně" na 4 válce. Dále bylo provedeno změření tlaku na jednotlivých válcích. Měření zjistilo podlimitní hodnoty na 3 ze 4 válců, pouze jeden válec vykazoval normální hodnoty. Tedy jasná skrytá vada motoru, na kterou nebylo možné při prohlídce v autobazaru přijít. Vozidlo takto nebylo možné normálně provozovat, bylo evidentní, že se problém zanesené svíčky opět objeví znovu a tedy i hlášení "závada motoru" a s vozidlem nebude možné jet, bude nutné ho odstavit. Automechanikem stanovena cena opravy na cca 70tis. (kompletní GO motoru). S tímto jsem se obrátil na daný autobazar, že nám byly sděleny nepravdivé informace, vozidlo vykazuje extrémní spotřebu oleje a není možné ho v tomto stavu běžně provozovat. Neplní účel, za kterým bylo zakoupeno. Celkem jsem do vozidla na celkově najetých cca 500-600 km nalil 2,5 litru oleje!!! Jedná se tedy o skrytou vadu motoru, na kterou jsme nebyli předem upozorněni. Před domem nám stálo vozidlo za 190tis. se kterým nebylo možné bez potíží jezdit. Prodejce vozidlo nechtěl vrátit a odkazoval se na podepsaný text ve smlouvě. Nabídl jsem prodejci, že nám vrátí o 10tis. Kč méně tedy 180tis. a vozidlo jim takto vrátíme. Prodejce s tímto po telefonu souhlasil a ať vozidlo tedy přivezeme. Po příjezdu sepsali reklamační protokol s tím, že provedou prohlídku vozidla, což už nám bylo podivné. Dohoda zněla jasně, vozidlo nám za těchto podmínek vrátí. Další den již bylo jasné, že dohoda neplatí. Dle jejich tvrzení je motor v pořádku, spotřeba oleje je dána únikem oleje, nikoli vadou motoru. Předložený výpis měření tlaků válců je prý neprůkazný a jedná se o běžný jev. Prodejce sdělil, že si můžeme vybrat jiné vozidlo s odečtením 10tis. Kč za používání stávajícího. Bohužel žádné jiné vozidlo nám nevyhovovalo. Prodejce sdělil, že nám vozidlo odkoupí, ale za cenu o 20tis. nižší tedy 170tis Kč. Bohužel jsme nenašli žádné jiné "lepší" řešení a na konec jsme s tímto souhlasili (nic jiného nám ani nezbylo) a vozidlo za tuto cenu 14.11. 2017 do autobazaru vrátili. Při předání jsem podepsal plnou moc na přepis vozidla zpět na autobazar. Nyní 16.1.2018 stále ještě není vozidlo přepsáno a to z toho důvodu, že je motor kompletně rozebraný (takže se celkem jasně potvrzuje závada motoru) a dle informací není možné s vozidlem zajet na evidenční prohlídku a tedy provést přepis. Jak je možné, že je vozidlo stále psáno na mě a přitom již opravováno??? Podotýkám, že z tohoto plyne pokuta za nevčasné přehlášení vozidla, je třeba toto řešit do 10ti dní, jinak se vystavujeme riziku pokuty. Jsem zvědavý, jestli ještě nebudu platit pokutu, že nebylo vozidlo přepsáno v termínu 10ti dní. Závěr je takový, že nám byla jasně zatajena skrytá vážná závada na motoru, o které se již při prodeji muselo jasně vědět. Dále nám byla nepravdivě sdělena informace o opravě/výměně cívky. Pokud bychom věděli pravou příčinu závady (zanesení svíčky vlivem extrémní spotřeby oleje), vozidlo bychom si jistě nekoupili. Je evidentní, že byl záměrně do kupní smlouvy vložen text, kde se zbavují odpovědnosti/reklamace na motor, protože o závadě jasně věděli!!! Velká chyba, že jsem takto důvěřivě smlouvu podepsal. Podle mě se jedná ze strany autobazaru o velmi nesolidní jednání. Z mého pohledu nám prodali vozidlo z vadným motorem, poté ho vykoupili o 20tis. levněji a ještě není do dnes přepsané. Jediné co zde lze ocenit je, že vozidlo alespoň o 20tis. levněji vykoupili, jinak si nedovedu představit, jak bychom vozidlo dále provozovali. Každých cca 200Km zajet na preventivní vyčištění svíček, dolévat stále olej a nebo zaplatit kompletní GO motoru.