Recenze autobazarů 

 seznam autobazarů

 autobazar

Davo car

Olbramovice 203, 259 01 Voticehodnocení: 4.61hodnotilo: 2140celkem recenzí: 161

 recenze

Jiří Vršecký

Dobrý den, chtěl bych touto cestou poděkovat panu Kolářovi za profesionální pomoc při výběru mého vozu. 

I následná komunikace a vyřizování potřebné dokumentace k novému vozu proběhla na profesionální urovni.

Pokud budu potřebovat další auto, rád se na vás opět obrátím.

Jiří Vršecký 

Petr Poslušný

Extrémně špatná zkušenost při pokusu o výkup vozidla. Auto jsem dovezl do Davocaru na předběžné ocenění. Nabídka zněla na 320-350tisíc po prohlídce. Při návštěvě o 1 týden později prohlídka trvala 2 hodiny a nabídka byla 290 tisíc. Když jsem později kývnul na upravenou nabídku na 300, tak mě nechali vydusit dalších 20 min, aby mi řekli, že cena bude 290. Nakonec jsem tam promarnil 3 hodiny. Je tonaprosto bezpáteřní společnost včetně jejích zaměstnanců!

Gabi Hotovcu

 Jak jsem dnes skoro koupila Toyotu v Davocar: Obsluha na recepci rychla, pan prodejce velmi prijemny. V lobby mne pri cekani zaujal velmi nespokojeny klient, ktereho rozhorcilo, ze cena nabizeneho vozu pro ktery prijel neodpovidala tomu, na cem se udajne puvodne s prodejcem dohodli. Zbystrila jsem.

U mne zadrhel nastal az pri testovaci jizde Toyota Yaris registrace 2011 za 98.999,-Kc kdy zminil, ze k cene patri dalsi castka 3.800,-Kc za "sluzby". Do nich jsou pry zahrnuty platby pro CEBIA a prevod vozidla. Ano, to jsem se v inzeratu po podrobnem patrani opravdu docetla, ale tam je to nazvano jako "doplnkove sluzby". Nenapadlo by mne, ze jde o povinne dodavane doplnkove sluzby. Doporucila bych tyto poplatky zahrnout uz do celkove inzerovane ceny vozu.

Dalsi nedorozumneni nastalo pri jednani o sleve na opravu viditelnych poskozeni. V inzeratu bohuzel nebyla detailne nafocena poskozena mista, proto jsem uz predem predjednala slevu 3.000,-Kc po telefonu s prislibem, ze na miste se pravdepodobne s panem vedoucim domluvim na dalsi sleve 2.000,-Kc. Pan vedouci byl jineho mineni a opakovane podaval info o sleve tak, jako ze ji inicioval on a ja mluvila jen s "call centrem", ktere jakoby ani nebylo podle nej soucasti Davocar opravnenou o sleve jednat. Tak to ale podle webu Davocaru neni. Naopak je tam veta "Zavolejte si o slevu na infolinku společnosti DAVO CAR s. r. o. 739 34 34 34.  Sleva může být poskytnuta až do výše 70.000 Kč.

Az na miste jsem se dozvedela, ze neni dokumentace k posledni STK, ze byla pri posledni servisni prohlidce pred sedmi lety(!) doporucena vymena rozvodoveho remene, coz se pry nedalo dohledat, zda k vymene doslo. Certifikat CEBIA mel platnost z listopadu 2011 skoncila tedy pred 5+ mesici. 

Nejhorsi bylo, ze v inzeratu stoji popis ctyr piktogramu: Puvod CZ, Manual, Servisni knizka, Klimatizace. Servisni knizka ale nebyla. Na dotaz mi bylo vysvetleno, ze Servisni knizka tim se mysli Servisni kniha Davocar, kterou mi vystavi az v pripade koupe vozu. V kolonce Dalsi popis jsem pak opravdu nasla vetu: Servisní kniha DAVOCAR. Rikam si, copak nemuze mit auto servisni knizku i servisni knihu Davocar? Pan vedouci se mnou jednal neprijemnym tonem a jako s nechapavym troubou, ktery neni schopen pochopit o cem se mluvi. Podle Evropske Smernice 2005/29/ES by se nejspis mohlo jednat o klamave obchodni praktiky. Nejsem pravnik.

Celkovy dojem velmi slaby a autobazar nemohu doporucit.

Michal S.

 Rád bych všechny varoval před praktikami toho bazaru. Reagovali na můj inzerát na prodej vozidla. Opakovaně jsem byl výslovně ujistovan, že mnou požadovanou cenu akceptují, pokud na vozidle nebudou shledány závady. Vzal jsem si tedy den volno a vyrazil cca 120 km k nim. Po příjezdu a cca po 2h čekám u mi byla nabídnuta asi o 1/3 nižší cena bez jakéhokoliv zdůvodnění. Shrnu-li.....do telefonu slíbí/nalzou cokoliv, aby zákazníka k sobě dostali. Následuje "prace" na zákazníkovi, aby vyhnul na nižší cenu...."kdyz uz tam prijel"....

Jednoduše nemravné, nemorální a plně lží.....

Václav Švásta

 Dobrý přístup, co řekli platilo. Vše vysvětlili. Doporučuji

Martin Kořínek

 Dobrý den, Chtěl bych se podělit o svoji negativní zkušenost s autobazarem Davocar. Na začátku března jsem se rozhodl prodat svoji Škodu Octavii cca 55 000 najeto, velmi rychle přijel teréní obchoďák, který si auto obešel, nafotil a ptal se na klasické otázky, odpovídám, jsem 2. majitel první byl Škofin byl to roční vůz a druhý majitel jsem já, další ano měl jsem pojistnou událost srážka se zvěří, auto bylo pojištěné havarijním pojištěním a spravené v autorizovaném servise, dál se zmiňuji, že auto bylo i lehce bourané předemnou, ale o tom nic moc nevím. Pán měl velký zájem o auto a ještě ten den mi poslal nabírku s kterou jsem souhlasil, den na to jsme podepsali smlouvu a částku 400 000 tisíc jsem měl ještě ten týden na účtě. Po dvou týdnech se mi znovu ozval, že auto prošlo jejich servisem a že naměřili vysoké hodnoty laku, že sem někde nechal udělat celolak a to zatajil a že bude chtít 30 000,- nebo vrátí auto protože sem porušil smlouvu. Po víkendu jsem si telefonoval s jeho nadřízeným a snažil sem se mu vysvětlit, že je to hloupost a já auto rozhodně nedával nikam do lakovny, že to není v cebii a přece by nedávalo smysl to dělat pokud auto je pojištěné proti vadalismu. nedal se a že buď 30 000,- nebo vrátit, říkam tak vrátit, on na to tak 20 000,-. Zajel jsem se na to auto podívat k nim do bazaru protože to co říkají je čistá lež a snaží se mě okrást, na autě jsem našel škrábanec cca 5cm dlouhý ale hluboký a se kterým jsem to už kupoval a mám to vyfocené, logicky jasný důkaz, že sem to nijak nelakoval, pána jsem si k tomu zavolal a začal kolotoč, přišel s papírkem z jejich servisu kde byly nějaké hodnoty laku a dal mi ho ať si ho nechám, pořád mluvil a mluvil nepouštěl mě ke slovu, nereagoval nijak na jakékoliv argumenty co jsem mu říkal, už sem byl vytočenej že mě neposlouchá, tak se ptám jestli trvá na svých 20 000, že trvá, odpovídám že na toto nepřistupuji, tak začal s právníkem, odpovídám v pořádku já ho taky mám, sem v právu a nemám strach, uplně se naježil a začal vyšilovat kvůli tomu papíru co mi předtím dal do ruky ať mu ho okamžitě vrátím. potom začal už být velmi nepřijemný a já že končím a dál budeme komunikovat přes právníky tedy, pohekoval něco s reklamací a odešel. Byl to zprostý pokus o krádež bez jakéhokoliv důkazu, lidi pozor na tyto staré vexláky, nedejte se. Na závěr dopním, že když jsem tam přijel a zeptal se prvního prodejce v dosahu aby mi to auto našel, tak na otázku jestli je s tím autem něco v nepořádku odvětil, že je naprosto vpohodě a vystavují ho bez zmínky o údajném neoriginálním laku a chtějí za auto 479 999. 

ROMAN BENŽA

 Dobře jsem koupil, ale drobné muchy jsou.

Za cca 800 jsem koupil krásný GLC v perfektním stavu, za to Davocar +. Trochu mě mrzí, že 3. značka na kolo byla vystavena, ale já ji nedostal, takže výměna SPZ nebo přehazování značky na cyklo závěs. To ještě jde. Ale zaplatil protože podepsal smlouvu na Carlokátor. Byť je nefunkční a auto je znázorněný v garáži i když je 1000 km od domu - platit bez diskuze, smlouva je smlouva. A vynucená pojistná smlouva s Uniqa je skutečně unikát. Má výluku z pojištění na veškeré situace a jevy, které se mohou v naší galaxii byť jen mimořádně vyskytnout. Zaručeně nikdy! nebude důvod k pojistnému plnění.

Tak tak.

 

Tomáš Posselt

 20.11.2021

Zdravím, dnes jsem s kamarádem navštívil autobazar DAVOCAR a upřímně, jsem rozmrzelí, na to jak to na místě probíhalo. Již ve středu 17.11. jsem si udělal záznam na Land Rover Discovery Sport (490 000)  a to s tím, že se na něj přijedu v sobotu okolo 11 hodiny podívá. V pátek jsem si udělal záznam ještě na Jeep Grand Cherokee (530000), to znamená jedna prémiová značka a jedna "obyčejná". Každý den mě volali, jestli to platí (včetně soboty) a každý den jsem návštěvu potvrdil. 

Na místo jsem dorazil na čas a bylo mi předvedeno první auto. Musím říct „Disco Sport“ mě opravdu za tu cenu zklamalo. Pocházelo z Francie, bylo nabourané na páté dveře (mimochodem to se pokusil náš doprovod hned zamaskovat tím, že nežli jsme stihli auto obejít dokola, tak je otevřel), interiér poničen užíváním rodiny (100% dvě malé děti - okopané plasty vzadu) a celkově nepůsobilo dobrým dojmem. Prostě stav, jaký byste v této cenové relaci nečekali.

Řekli jsme si OK nezadařilo se Mrkneme se na Jeep. Stejně jsem jej chtěl více. Zkušební jízda proběhla suprově, auto jelo, nikde nic nebouchalo, prostě tak jak to má být. 

Horší to pak ale bylo při prohlídce. Interiér relativně OK (prořízlé sedadlo - kůže a poškozená palubka - kůže, oboje se dá opravit cirka za 10 000) Daleko horší to bylo z venčí, nabouraný přední nárazník - špatně to lícovalo, oškubané ochranné plasty na blatnících (opravené silikonem) a podobné drobnosti. Nic co by se nedalo opravit, ale při ceně 530000?! 

No nejvíce mě dorazila poznámka onoho mladíka, co tam byl k naší ruce: " šikovný klempíř, to opraví".

Tím bylo asi rozhodnuto.

Ale, ještě jsem to nevzdával. Šli jsme jednat o ceně, nějaké to poškození tam je tak co.

Musím říct, že jsem opravdu moc nečekal, spíše jednání typu: "jasně my víme že to není ok, ale když to auto tady pár dnů necháte, tak my to dáme dohromady, koupíme Vám dálniční známku, případně zařídíme bezplatný převod (aktuálně při autě z dovozu 6500) a vlk se vlastně nažere a koza zůstane celá.

Nicméně realita je taková to: "my vám k tomu dáme ty disky co nechcete né za 8000, ale za 7000 Kč, případně Vám zajistíme nějaké to financování". A to Vám musí stačit.

No to mě dorazilo. Když jsem se zamyslil nad tím, že pořádně ani nevěděli odkud to auto pochází (prvně z Itálie a následně z Německa), servisní knížka evidentně k tomu autu nepatřila a pokud ano, tak s tímto autem nikdo nejezdil na servis (4x razítko a to ještě datumováno na přeskáčku), na začátku mi tvrdili, že vůz je po prvním majiteli a následně jsme se dopočítali minimálně třech, tak tyto praktiky mi začali připomínat praktiky nejmenovaného bazaru v Praze.

Nicméně, pak již jsem tedy udělal nástřel na slevu 50000 a to s tím, že mi bylo jasné, že to neprojde. A neprošlo. Manager prodeje, byl mou protinabídkou krajně znechucen a myslel, že mě poníží tím, že mi nabídne jiné výrazně dražší auto, ale měl smůlu, na tohle mě nenachytal.

Závěrem:

Nešlo o cenu auta, ač jsem měl strp 500 000, čekal jsem si, že vlastně přidat 30t zase není tak velký problém a byl jsem připraven to i udělat, ale postoj managera prodeje, mě hodně zklamal, namísto aby se řešilo poškození auta za který chtějí víc jak půl milionu, tak mi jako kompenzaci chtěli prodat disky, které jsem nechtěl. Tak to mě fakt uráží. Nejsem žádná "lopata". Řeči typu: "ale tyhle auta se v této cenové relaci takto pohybují" na mě fakt nefungují.

Zase na druhou stranu se mi zamlouvá, že to nedělají jako v Praze a nezakrývají poškození a vy vidíte, co vám, kdo nabízí. Jen by se mělo doladit, to konečné vyjednávání o ceně. A to mě osobně nejvíce vadilo.

 

Škoda, chtěl jsem opravdu tady koupit auto cca za 500 000, ale přístup prodejce k nalezeným nedostatkům, mě hodně zklamal.

Tak snad příště a nebo taky NE

 


Milan Dvořák

 Dobrý den, taky se cítíte být davocarem podvedeni, či okradeni. Nenechte si to líbit. Zasílejte své příběhy na milan.dvorak75@seznam.cz. Po návštěvě místního oddělení PČR mi bylo doporučeno, že už je to nad rámec jejich možnosti, ať se obrátím přímo na hospodářskou kriminálku PČR. Čím více podnětů a materiálů obdrží, tím lepší a rychlejší bude výsledek. 

Pavel Bednář

Po předchozích zkušenostech s autobazary jsem moc nevěřil,že mne mohou mile překvapit.Vozidlo bylo po telefonické domluvě připravené,umyté,vyčistěný interier,prodejce se mi okamžitě věnoval.Následná servisní prohlídka prokázala pravdivost všech uvedených údajů.Po půlročním používání vozidla jsem velmi spokojen,Z vlastní zkušenosti tedy mohu doporučit.

Renata Starcová

 Dobrý den, nákup automobilu probíhal dobře jen do chvíle, než přišli na řadu pracovníci v kanceláři. (samotný prodejce na place celkem v pořádku). Měli jsme s sebou technika přímo z autorizovaného servisu Renaultu, takže pána strčil do kapsy s veškerými informacemi, které jsme měli zjištěné přes VIN.

V kanceláři vše šíleně trvalo, jeden večer (kdy se koupě nepovedla dokončit to trvalo 3 h), druhý den ráno cca 5. Vystřídali se na nás 2 prodejci a až díky druhému jsme zjistili, že nám chtěli naúčtovat GPS za dalších 20 tis.,pokud bychom se neohradili a nechtěli ji vymontovat, v klidu bychom ji tam měli - zbytečně. Jejich pojištění NEBRAT! náhradní auto Vám sice půjčí ale je tam stejně poplatek (zadarmo ani kuře nehrabe). Zveřejňovaná cena 305 tis. Kč byla včetně pojistného 30 tis. Kč od nich, které tam  narvou ať chcete nebo ne. Pokud ji nechcete, zkouší Vám ji nabídnout alespoň za 13tis. Kč a rok budete výhody pojistky mít.... v konečné smlouvě a faktuře se dozvíte, že tam pojisku za 30tis. Kč máte stejně....oni totiž o tuto pojistku poníží pořizovací cenu auta (aby se dostali na konečnou cenu) a když jsme se na to zeptali, proč ji tam máme řekli, že o to nám byla snížena cena vozu. Takhle.....konečný výsledek pro ně jen dobrý - mají 30 tis Kč v kapse (za pojistku k ničemu) a snížené DPH na výstupu (protože pojistné není předmětem DPH), které o to zaplatí oni méně - zajímalo by mě, jak by se na to koukal FÚ. Vy, pokud jste plátci DPH a počítáte s odpočtem z celé výše pořizovací ceny (jak je uvedeno vždy u inzerátu auta), tím máte SMŮLU a DPH pro Vás na vstupu bude menší než očekáváte (v rámci CashFlow dost zásadní informace).

Neprofesionalita a zároveň v určitých momentech nejistota prodávajícího v kanceláři, byla šílená.

Třešničkou na dortu bylo, když nám SPZ po přihlášení poslali jinam (o 120km dál), než jsme chtěli a než jsme uvedli v dokumentech při podpisu plné moci k přihlášení vozidla. 3. týden jezdíme na převozkách! Připadá nám, že jim je to prostě všechno jedno.

Rozhodně je lepší si převod zajistit sami, ve své režii a věřím, že i bez případných nesrovnalostí.

Auto jsme vybrali skvělé, máme z něj radost ale "káru jako z Davokáru", jak prezentují, bychom si tam již nikdy nekoupili.

Rada na závěr - pokud budete o autě u nich přemýšlet, nechte si předem říci skladbu pořizovací ceny vozu - detailně!! Buďte neoblomní, pojistku, přihlášení si zařiďte sami a nenechte se do ničeho ukecat. Chápu, je to jejich business, ale jde tady o těžce vydělané peníze lidí, kteří různé odborné věci neznají a vydělávat na tom je podlé, bezpáteřní a odporné.

Jo a v kaslíku jsme při odjezdu našli prodejní cedulku, kde byla prodejní cena o 30 tis. Kč menší než jsme koupili :)))

Josef Klapal

Před dvěma lety jsem zde koupil Renault Grand Scénic, cca 8 let starý / 150.000 km. Koupě proběhla za asistence najatého technika a bylo radost sledovat, jaký to mělo na personál efekt, vypadali rozhodně méně sebejistě.

Nicméně jednání je zdlouhavé s jasně patrným nátlakem, rozhodně nic příjemného. Je třeba dávat pozor a nenechat si nic vnutit.

Auto rozhodně nefungovalo bez závad, ale nebylo to ani nic drastického. Podle info ze servisu Renault nájezd cca odpovídal historii a hodila se informace o relativně nových rozvodech. Za dva roky (20-30 tis. km) to byly: brzdy+kotouče, přední tyčky stabilizátoru, zadní pružiny, mechanismus okénka spolujezdce. Naposledy začínal lehce škubat motor na dálnici ale vzhledem k nájezdu mohl začít odcházet FAP. To už se ale kvůli nedávné bouračce s odpisem vozu nedozvíme.

Opatrně zvažuji další nákup zde, ale ještě uvidíme.

Jiří Pejřil

V únoru tohoto roku jsem od Davocar Olbramovice zakoupil Fiat Multipla rok výroby 2008. K autu jsem nedostal žádné informace o jeho technickém stavu. Nechal jsem auto prohlédnout a opravit, cena servisu značně navýšila náklady pořizovací ceny. Během provozu se objevují další závady a žádost o slevu byla zamítnuta. I ojeté auto může být ve slušném stavu. Neupozornění na skutečný stav svědčí o neprofesionálním přístupu k zákazníkovi. Na autě nejsou schválená kola, po mém požadavku o nápravu, bazar nereagoval. Tento problém je nyní v řešení advokátní kanceláře a pravděpodobně bude rozhodovat soud. O průběhu a výsledku budu informovat. To mi hlava nebere, taková velká firma, která se na svých stránkách chválí, se chová tak arogantně. Prostě stačí ta kola vyměnit a je po problému. Poskytl jsem peněžní prostředky bazaru a oni pojistili auto. Takže pojistitel jsou oni a já jí již nemohu vypovědět. Po případném prodeji za trvání pojistného poměrnou část nevrátí, protože auto pojistili oni. Než pojistku podepíšete, nechte si ji prohlédnout někým, kdo tomu opravdu rozumí. Informoval jsem se na obdobné pojištění a cena mne překvapila. Dle mého názoru je zákazník až na posledním místě. Oni potřebují sponzora. Moje zkušenost s tímto bazarem je velmi negativní.

Michala Loudínová

 Koupě skoro nového Fiat Freemont vypadala z počátku jako dobrá, i když nás natlačili do úvěru, který jsme nepotřebovali, výměnou za 3 letou pojistku na poruchu krytých součástek, která se jevila jako užitečná. Pominu i fakt, že nám při koupi navykládali, že daná pojistka platí v celé EU za stejných podmínek, protože byla moje hloupost, že jsem si pojistné podmínky nepročetla. Při pojistné události v Anglii jsme pěkně narazili a naše peněženka se prohnula. Slibované půjčení náhradního vozidla platí, ale jen v ČR, v zahraničí smolík. Oprava hrazená, ale jen do výše nákladů v ČR, čili z vlastní kapsy nás neminul tučný doplatek za dražší práci v zahraničí a půjčovné náhradního vozidla šlo z naší kapsy. Dovolená se prodražila o 30 000 Kč jen to fiklo. Po roce ježdění odešla baterka, která není viditelná pod kapotou, ale je schovaná někde za zadním kolem, tak jsme ji viděli poprvé až po vyndání v našem servise. Místo původní drahé gelové baterky tam byla daná nejlevnější baterka supermarketová, původní se v Davocaru asi hodila pro lepší zpeněžení, protože jsme si ověřovali v servise, který auto servisoval před naší koupí, že oni baterku měnili krátce před prodejem a dávali tam originální. Tím, že auto jezdilo na slabou baterku, která tam neměla co dělat, došlo pravděpodobně k několika následným problémům a odnesl to mimojiné alternátor. Jeho výměna ale byla krytá výhodnou pojistkou, takže na první pohled jsme mohli být v klidu. Jenže u Davocaru musíte být pořád ve střehu. V pojistných podmínkách je, že všechny tyto opravy, které jsou kryté pojistkou, musí dělat samotný Davocar. Za opravu, kterou měla zcela hradit pojistka, jsme museli opět doplácet, protože Davocaru trvala práce na výměně alternátoru déle, než má pojišťovna v tabulkách, takže místo tabulkových 2h to dělali prý 6h. Ok, doplatili jsme 2 500kč a nehádali se. Alternátor sloužil mrzké 3 roky. To již auto nebylo kryté pojistkou, takže jsme znovu opravovali a již v našem servisu. K našemu překvapení náš servis zjistil, že Davocar dal do auta dal repasovaný díl z druhé ruky přesto, že tam měli dát díl originální, jak mi bylo potvrzeno telefonicky jimi i pojišťovnou před opravou. No co dodat. Kupovali jsme 3 roky staré auto s najetými 40000km s pocitem, že kupujeme prakticky nové auto. Celou dobu jsou s ním nějaké problémy, popisuji jen události které měli přímou souvislost s nekalými postupy Davocaru. Opravdu mě nenapadlo kontrolovat, jaký alternátor nám při opravě do auta dali, prostě nepředpokládám, že když pojišťovna hradí originální drahou součástku, tak že tam servis namontuje díl, který jim někde zbyl. Tak hlavně, že jim to trvalo 6h to měnit, asi ten starý nešel vyměnit tak lehce a započítali si asi o repas toho dílu. To samé s vyměněnou baterkou hned v úvodu. To, že auto bylo prodané na totálně sjetých gumách a museli jsme koupit nové ještě před cestou domů a nechat si je na místě vyměnit a byli jsme hned o 15000Kč lehčí, je už jen třešínka na dortu. To vám ale dojde zpětně, že tohle jsou prostě praktiky, jak na drahém autě vyvařit co nejvíc. Prodáme za průměrnou cenu na trhu, ale co se dá vyměnit a zpěněžit a na co zákazník nepřijde při koupi, to uděláme. Že to pak následně působí komplikace, protože nekvalitní díly způsobují další vady na dalších dílech, je už kapitola sama pro sebe. Když jsem se ptala prodejce, proč nám dává zdarma tu pojistku, tak mi řekl, že jejich servis z těch oprav v podstatě žije. No opakovaně jsem si na tuto větu vzpomněla, protože mě nenapadlo, jakým způsobem tento jejich život realizují. Takže nákup a hlavně jakoukoli péči jejich servisu opravdu nedoporučuji nebo najmout odborníka, který po nich vše zkontroluje a najde nekalosti, které vám tam v době opravy provedou. Vypadá to, že jsou celkem mistři na měnění nových dílů za repasované a to opravdu nechcete.

Tomas Rousal

 Pozor na borce z Davo caru Audi a4 b6 combi 1,9 tdi za 108 900kc ,jel jsem k nim 250 km po tel.mi bylo řečeno ,že sleva je jasná že na 100 tis se dostaneme .Nechal jsem se odvést na na pobočku Davo car s tím že Audi je připravena.Po nastartovani vozu s atevrenou haupnou  jsem videl jak se motor otrasl ,co? Silenbloky motoru K.O.Těsnení pod vikem teklo jak kdyby tam nebylo a prevodovka taktez a timpadem smrad v kabine od nafty a oleje na displeji hned varovani ABS ,kdyz jsem se zeptal ze za tohle chteji v hotovosti 107 tis.kc a ne 100 tis za peknou Audi ,jak mio bylo slibeno.Chtelo se mi zvracet.

XXX XXX

 Auto jsme daly do Davocar na výkup jako havarované. Tomu samozřejmě odpovídala i cena výkupu. Byl tam celkem i technický problém. 

Nyní je vůz prodáván jako nehavarovaný a bez jakých koli nůtných investic :) 

Naopak auto které jsme od nich kupovali celkem za vysokou cenu, po cestě domů jsme zjistili problém se spojkou a klepání motoru. 

A snad nejhorší byl ten čas strávený tam. 5 hodin trvalo než proběhl výkup + prodej.

Milan Benko

Přidávám špatnou zkušenost ohledně prodeje vadných vozů. Mně se podařilo koupit si Mercedes OFFROAD s garancí 3 let  na motor a převodovku, a po dvou měsících jsem jim vrátil auto do opravy, které snaživě opravovali 2 měsíce a vyúčtovali navíc 27000,- Po půl roce auto přestalo jet a v jiném servise mi řekli, že mám totálně vyhoblované spojkové lamely. Po telefonátu do Davocaru mi bylo sděleno, že spojka není součást převodovky, ani motoru, tudíž se na to záruka nevztahuje. Upřímně, dávám to raději opravit jinde, protože co jsem slyšel, tak t době opravy se v Davocaru dějí nekalé práce, na kterých vám vyspraví požadovanou opravu (za nemalý poplatek) a současně vám v něm vymontují funkční díl a namontují šmejd, aby si zaručili vaši příští návštěvu. Je to prádelna na peníze a chyták na naivky.

James Jakub

Tolik negativních stížnosti na zakoupené vozy, či přístup  zaměstnancu, veškeré nabídky lze bezproblemu přece odmítnout, kupoval jsem dodávku za 250 000 a jasný že do měsíce sem do ní narval dalších 40 tis, absolutně by mě nenapadlo jim volat a chtít kompenzace za auto které má nalitano 200tis, každý má možnost si auto vyzkoušet a pokud nekdo nerozumí autum má si zaplatit sveho mechanika a ne věřit jim. Kupuju si přeci bazarovou věc, nerozumím tomu, na co tu většina nadává, zkrátka jste blbci co si myslí že ojeté bude jak nové a pak nadávate. Za mě fér jednání, ukázali a předvedli auto a zbytek je vždy na kupujícím. Smekám před majitelem, co dokázal vybudovat. Za mě frajer  

Mgr.Jozef Kankara

 Dobrý den,

varuji všechny, kteří nechtějí kupovat auta v autorizovaných garantovaných prodejnách aut, jako vozy klientů, nebo předváděčky. Jednou jsem si koupil mimo autorizovaných i já. Dlouho jsem se koukal na stránky Davocaru, vybral Rav4 a jel přes půl republiky až od ostravy. První překvapení poplatek 3500 kč, že prý cebia, prý nechci kupovat kočku v pytli a chci mít jistotu, nikdo mi nic nedal ale měl jsem mít dobrý pocit. Pak představení auta, ještě přede mnou ho projeli myčkou. A pochvalovali si jaké je krásné, vše se lesklo i plasty. Pak skušební jízda. Pak dlouhé domlouvání a sjednávání úvěru přes essox, ale nevadí, bylo krásné a já "blbeček" se těšil jak se budu vozit. Ukecali mne na dva roky garantovanou záruku za 20000. Jediné co bylo dobré byli zvlášt hliníkové disky na zimní pneu, jedině ty byli dobre. Dnes, tři týdny před koncem prvního roku jsem toto moje vysněné auto vezl do hyunday Nový Jičín. Vyjeli mi cebii opravdovou, měla pět stránek a divil jsem se auto mělo po koupi r.v.2010 najeto 2500 km a hned první bouračka přední pravé a levé části v sumě 87000 kč. Asi přední plast. a pak hromadu vyklepávek a zásahů do laku a dveří a taky zadních dveří. hromada věcí jako vyhřívání zadního okna na půl výkonu atd... Dnes leden 2021 necelý rok po koupi pracovník Davocaru mi řekl, že mám napsat na reklamace @... . Vzpoměl jsem si že před rokem jsem tam potkal spolužáka ze střední, neviděli jsme se 17 let oba ze slovenska a potkali jsme se při koupi auta. Nebudete věřit zrovna dnes 6.ledna tam psal, jede mu turbo na půl výkonu a je třeba dělat opravu filtru pevných částí... Prosím vás nenechte si zkazit život a ohrožovat svoje zdraví.

Poslední věc, před roke (necelým) stálo tohle vše rav4 celkem 250 000Kč, dneska mi ho vykoupili protiúčtem za 120 000Kč. Jsem štastný že jsem se ho zbavil... Davocar lže a vymýšlí pohádky, nikdy nekupovat!!!!!

Tereza Dulovcová

 Co jsme vybrali? Škoda Octavia scout 4x4, 2,0 DSG, rok 2012, najeto 123tisíc, původ Francie cena 200tisíc. Callcentrum ok, příjemné jednání, na veškeré otázky odpovídal operátor bez problémů. No a tady končíme s předkrmem a pozitivní částí. Nějaké základní otázky, jako bylo bourané? Je v pořádku? Máte doplňující fotografie, pošlete mi návrh smlouvy a jak je to s možností financování? Je cena konečná, nebudou žádné další poplatky? Na vše jsem se ptal několikrát. A také jsem zmiňoval, že se nehodlám jet podívat na auto, které určitě nechci. Takže dle informací po telefonu auto bourané nebylo, je v super stavu, samozřejmě malé kosmetické vady. Fotografie můžou poslat, ale auto není ještě vyčištěno a tak ať omluvím, že nebudou top. Financování že mohou zařídit předschválení, že z banky prý obdrží jen informaci na základě mých požadavků, zda ano či ne, detaily jedině osobně na místě. Ok, předschválení prošlo, ať se dostavím, že vše bude připraveno. Návrh smlouvy, co následně dorazil, byla totální blbost, a že úpravy až osobně, že toto po telefonu ani emailu řešit nemohou. No, prostě konečný dojem byl, že za každou cenu mě chtějí dostat na místo. Z povahy přirozeně nedůvěřivé jsem si domluvil termín předem v autorizovaném servisu Škoda ve Voticích vedle v obci. A mohl jsem vyrazit na místo. Předkrm máme za sebou, pustíme se do hlavního chodu: Takže přijel obchoďák s autem, při výstupu hned vyhrkl, že tři díly jsou lakované, a že auto mělo nehodu. No tady se asi prořekl... jen jsme obešli auto a začínáme -> všechny plastové lemy vyměněné a nalepené s viditelným lepidlem. Uvnitř totální hnůj i když mělo být vyčištěno, tapecírunk na stropě měl mapy, jak kdyby do něj teklo. Pak jsem chtěl vidět protokol, ze kterého obchoďák četl, no a to bylo taky výživné -> netěsnost nádoby odstřikovačů, netěsnost nádoby chladící kapaliny, netěsnost převodovky, samozřejmě zde byla schovaná i informace, že auto bylo havarované, hlučnější setrvačník a pár dalších drobností. Tady už jsme věděli, že auto za tyto peníze nechceme. Přejdeme k dezertu -> zkušební jízda a návštěva servisu. Autorizovaný servis: Jediný díl, který je v originálním laku, jsou páté dveře. Vůz byl trefený na pravé přední světlo (měněný plech. díl, který ho drží, byl nově přivařený), oprava ale byla dle technika provedena kvalitně. Chladič se zdá být o kousek blíže motoru, než by měl být. Nelícují žádné dveře, chybí průchodky prahů, nefungují parkovací senzory, vlhkost v blinkrech na zrcátkách a zadním světle. Po zvednutí - takže zespod objevena nemrznoucí kapalina na chladiči -> děravý chladič, potvrzeno, že chladič je blíže než by měl být (že by nakonec bourané víc?). Stabilizační tyčky na řízení taky už mají své vůle a na pravém předním kole se také něco měnilo. Chybí plastové kryty podvozku a všude chybí průchodky do prahů (ošetřené proti korozi ale jsou). Postupujeme dále, na zadní části podvozku evidentně také několik dílů přelakováno, výfuk dostává také otazník a el. zásuvka k tažnému je pokopaná tak, že je až pod plasty. Projížďka po horší cestě byla Ok. A třešnička na dortu: Po návratu ze servisu nás obchoďák nechal čekat 30min. (pravděpodobně, aby stihl vyzpovídat řidiče). Než přišel, tak jsme si znovu prošli auto a shodli se na tom, že bez slevy ne. Když už konečně obchoďák přišel, začal s jiným tónem než na začátku. A za námi objevené vady se nebyl schopen ani omluvit, ani na ně nějak smysluplně reagovat. Nejprve zkusil cenu vyšší, tak dostal hodně rychle, že to ne ne, že jsme přijeli za jinou cenou a po prohlídce ať nabídne cenu k jednání. Odpověděl, že se slevovat nebude, tak jsem začal -> závada zde, tady a tam a jaktože to bylo zamlčováno. Obchoďák rázem bez slov, jen kýval, nebo mlčel, nebo se odkazoval na papír, který jsme viděli poprvé až na místě. Chtěl jsem výraznou slevu za rozdílný stav, než jak bylo popisováno po telefonu, nebo předvést alternativu. Ani alternativu nebyl schopen nabídnout. Takže jsme se rozešli. Tedy skóre strávený půl den nad autem, které za naší pozornost opravdu nestálo. Důrazně, ale opravdu důrazně NEDOPORUČUJI!!!

Další názory >