Recenze autobazarů 

 seznam autobazarů

 autobazar

Autobazar Finiš

Stéblová 65 Stéblová u Pardubic 533 45hodnocení: 4.50hodnotilo: 6celkem recenzí: 3

 recenze

Karel Nekvasil

V roce 2012 jsem si přes inzerci na portálu TipCars vyhlédl v tomto autobazaru vůz Ford Focus II 1,6 d  Auto jsm si prohlédl a po zkušební jízdě cca.2km. jsm se rozhodl auto zakoupit,po sepsání kupní smlouvy a zaplacení částky 135 000 kč. jsem při odjezdu zjistil že je zasklé obložení zadní brzdy,tudíž jsem závadu ihned reklamoval. prodejce argumentoval že je to běžná závada kterou mi odstraní,ale nemá náhradní díl ani nikoho kdo by pro něj někam zajel,proto jsem se rozhodl že auto ihned vrátím. Toho se prodejce zalekl a dohodli jsme se že mi dá peníze a já dojedu do nedalekých Pardubic koupit nové obložení které mi jejich mechanik na jejich náklady vymění,s tímto jsem tedy souhlasil protože jsem již spěchal do práce. Po odstranění závady jsem tedy odjel s autem domů,po ujetí cca 50nkm. se však projevila další závada,auto začalo cukat až motor zhasl a nešlo nastartovat,již tímto rozezlen jsem volal zpět do autobazaru že jim tam auto odtáhnu a budu chtít zrušit kupní smlouvu a vrátit peníze. To už jsem jednal přímo s panem majitelem který mi zdělil že mi už peníze vrátit nemůže protože je už odvezl do banky,což mi přišlo nějaké podezřelé protože od podpisu smlouvy uběhla sotva hodina. Nicméně po poradě s mým známým automechanikem jsme auto odtáhly na první pumpu  kde jsme dotankovali kvalitní naftu . Auto podařilo zprovoznit,ale zůstala rozsvícená kontrolka diagnostiky -porucha motoru. Auto se chovalo již normálně jen svítila zmíněná kontrolka tak jsem se rozhodl že s autem dojedu domů a navštívím autorizovaný servis zn. Ford Druhý den mi v autorizovaném servisu Ford Bospor v Mladé Boleslavi po diagnostickém testu sdělili že porucha je způsobena nedoplněním aditiva do filtru pevných částic a tím došlo k jeho ucpání,sdělili mi též že o tom v autobazaru museli nejspíš vědět protože se danná kontrolka rozsvěcuje pravidelně dokud není aditivum doplněno a tím i činnost filtru pevných částic. Volal jsem tedy opět do autobazaru a chtěl se dohodnout jak to budeme řešit,jaké ovšem bylo mé rozčarování když se pan majitel autobazaru vyjádřil že o níčem neví a že auto bylo v době prodeje naprosto v pořádku. Závěrem chci říct že mě toto nezodpovědné jednání autobazaru( základní servisní ůkon-doplnění aditiva) stálo dodatečné náklady 40 000kč ( výměna filtru pevných částic,nutná výměna oleje a filtru,aditivum a práce) Proto můj verdikt zní Atobazar Finiš již nikdy více !!!

Jaroslav Kaplan

Nabízené auto toyota avensis za 280000,- 140000 km TOP stav. Po příjezdu nešlo nastartovat, zaměstnanec startoval přes kabely. Po prohlédnutí, ďůlky v laku, přední maska výrazně od kamínků, zadní nárazník popraskaný od promáčknutí. Pane prodavači v motoru chybí kryt rozvodů řemene, zaměstnanec přikyvuje. Dávám dotaz na slevu, zaměstnanec odvětí není důvod, auto prý prohlížel mechanik a je vpořádku. Trvalo to 5 min. otočka o 180 stupňů v tomto bazaru NEKUPOVAT.

Jiří Filipovský

 

návštěva 15.3.po telefonickém dotazu vše OK.vůz v TOP STAVU,první majitel.Mé zkušenosti,arogantní prodávající,na dotazy ohledně vozu byli,nevím tak jsme to vykoupili,dělal dojem co bychom za ty peníze chtěli,jednalo se o necelých 170 000.Zjištěno po krátké prohlídce.Jednalo se o vůz BRAVO.Nebyla servisní knížka,první majitel nějaká společnost,vůz vykoupen autobazarem,nesouhlasí číselné kódy na sklech,poškozené přední okno,motor špatně startuje a je poměrně hlučný,na to že má najeto 80 000km,značně opotřebovaný kryt spojkového pedálu,dál jsem už přestal mít zájem o tento vůz.

Výsledek této návštěvy AUTOBAZARU FINIŠ PARDUBICE je 400 km ujeto zbytečně,a promrhaný čas.