Recenze autobazarů 

 seznam autobazarů

 autobazar

Auto Jarov

hodnocení: 3.07hodnotilo: 413celkem recenzí: 5

 recenze

Vojtěch R

Velmi dobrá zkušenost, prodejce ochotný, ale ne dotěrný.. Auto projeto s vlastním technikem, byla i možnost prohlédnout na zvedáku... Po cca týdnu uznána i skrytá vada (tempomat), která byla zdarma odstraněna.. Na autě najeto zatím 1500 km a kromě výměny oleje, filtrů, geometrie a drobných oprav na rádiu zatím OK. Příště pravděpodobně znovu zde i za cenu vyšší ceny vozů a většího nájezdu v porovnání s konkurencí...

Petr P

Spoléhal jsem na to, že když bazar prodává auta v programu Škoda, tak to něco znamená. Vůz nebyl "Škoda plus", pouze "prověřené vozy". Cebia, pokud se nemýlím, byla 3*.

Při prohlídce jsme si všimli zaseknutého zamykání zadních dveří - byli jsme ujištěni, že bude opraveno. Po cca týdnu jsme se stavili podruhé, vůz předvedl pouze prodejce, nenabídl možnost si jej vyzkoušet osobně - pouze jsme jeli jako spolujezdci. Zadní dveře stále byly zaseknuté, prý opraví. Auto jsme se rozhodli zakoupit. V den podepsání smlouvy bylo oznámeno, že dveře byly celou dobu uváděny jako závada a proto ji budeme muset uhradit, pokud o ni stojíme - v informacích o stavu vozu přitom nebylo o závadě ani slovo, pouze při předání smlouvy nám dali papír s ručně dopsaným na straně "zablokované zadní pravé dveře" a razítko - prý to zapomněl zadat servisák při přebírání vozu do systému a jen to tam napsal ručně. Zda to je pravda, zvažte sami - každopádně toto jsme se dozvěděli až po zaplacení automobilu a při jeho samotném převzetí, kdy prostor na dohadování už moc není. Odjeli jsme s vozem domů a co jsem při kontrole provozních kapalin nezjistil (jsem naprostý amatér, první vůz) - bylo ve voze nezvykle málo chladící kapaliny a při bližší kontrole jsem zjistil, že senzor chladící kapaliny byl jen nastrčený a uvnitř byl kus drátu, aby byl obvod sepnutý a nerozsvítila se kontrolka. Takže zpět do autobazaru, kde se zjistilo, že je špatné těsnění pod hlavou válce a uniká olej do chladící kapaliny (což se dalo poznat, protože olej byl v chladící kapalině a nádrž na kapalinu šedá tak, že nešla vidět hlavina kapaliny) - ale to mi jako amatérovi nedošlo, že je něco špatně. Takže prý auto do 3 dnů opravené - dobrá. Po 4 dnech jsme pro auto přijeli - auto stále hotové nebylo, detaily si bohužel nepamatuju, ale nakonec se ještě zjistilo, že je špatný alternátor, takže jej bylo potřeba převinout. Suma sumárum nám auto v servisu stálo asi týden, spíše déle? Takže cestu přes půl republiky jsme na poslední chvíli museli absolvovat se štěňátkem vlakem (děkujeme!). Při převzetí vozu jsme po ujetí pár metrů zjistlili, že nám tam nechali jen rezervu v nádrži, takže zpět do servisu, jestli vážně jim necháme auto na opravu s půl nádrží a oni nám ho vrátí s blikající rezervou. Dotankovali tedy přesně půlku nádrže a naschle. A jedna perlička - v rámci opravy nám vyněnili (asi) 2 žárovky, na což nezapomněli upozornit, jak to bylo od nich ušlechtilé (pravdivost výroku nemohu potvrdit, ale sám jsem světla kontroloval v rámci kontroly po koupi a musel jsem vyměnit brzdové světlo - prasklá žárovka, tak jestli praskly dodatečně, nebo jsem si jich nevšiml, nebo...?). A dveře? Samozřejmě stále zaseklé, takže to zbylo na nás. Na druhou stranu s reklamací těsnění pod hlavou válce nedělali problémy, byli vstřícní a alternátor sami po telefonu oznámili a nabídli opravu v rámci reklamace. Po dokončení reklamace jsem auto odvezl na Následovala kompletní revizi v servisu za cca 15000 Kč (neautorizovaný), dle názoru servisáka rozhodně auto nemá najeto 80.000 km, ale více - povolené rozvody, zmíněné těsnění pod hlavou válce a jiné).

Shrnutí: Už nikdy bych auto nekoupil bez cebia 5*, mám pocit, že právě chyběla hvězdička za nemožnost ověření ve všech databázích leasingových firem a jedna pro neúplnou historii nájezdu - bylo možné ověřit pouze většinu. Nechci zde hypotetizovat o tom, zda se jednalo o podvod a na čí straně, pokud to ale podvod nebyl, tak selhala zásadním způsobem vstupní kontrola - nezapsané zaseknuté dveře v systému, špatné těsnění pod hlavou válce a nádrž na chladící kapalinu od oleje že si toho prodejce při reklamaci všiml hned, vadný alternátor. Oceňuji vstřícné vyřešení reklamace a oznámení vady alternátoru a opravení v rámci jedné reklamace. Hypotézy o tom, kolik má auto skutečně najeto nechávám na čtenáři, ale s cebia 3* už bych auto podruhé nekoupil.

Závěrem poslední zajímavost - zatímco jeden prodejce mi nabídl slevu na (jiný) vůz, protože jsem zaměsnancem firmy, která má domluvené v auto jarov slevy pro zaměnstnance - respektive že se uvidí, ale třeba 2-3 tis. by bylo možné slevit (vůz za 80000 Kč), tak druhý prodejce (původní vůz prodali než jsme stihli zkušební jízdu) možnost jakékoliv slevy ihned vyloučil. Takže je to hodně i o tom, na jakého prodejce narazíte, ten druhý pěl samou chválu na vůz a jak to dopadlo...a poslední zajímavost - byli jsme na převzetí reklamovaného vozu domluveni na určitý čas, prodejce ale přijel asi s hodinvým zpožděním, aniž by se předem omluvil a nikdo jiný s námi nebyl ochoten reklamaci řešit - že to prý musí udělat ten, co to auto prodal.

PV PV

Neutrální zkušenost. Rok 2012 jsme v Auto Jarov koupili pro bratra Octavii 2 s motorem 1,9TDI, 94000 najeto, nehavarovaná, pouze lehce poškozená střecha. Km seděly, auto opravdu nebourané bylo. Jezdí spolehlivě dodnes.

Po roce a půl jsem přišel a zajímal se o Passat B6. Byl v programu Daswelt, za překvapivě dobrou cenu (méně než podobně stará a hůř vybavená Octavia), najeto 100 000 km, chiptuning původního 1,9TDI 77kW. Při zkušební jízdě silná masáž ke koupi, ale auto zoufale nejelo. Na 1,9TDI mám najety statisíce km, ale tohle auto nejelo ani jako nečipnuté. Nakonec smlouvání a pak vůz prodali někomu jinému.

Následně jsem se dotazoval na nehavarovaný dražší Passat B6 Variant v programu Daswelt, který se ale ukázal být havarovaný. Předek, bok i zadek auta po laku, motor rosící olej. Tím jsem s Passatem skončil a koupil jinde.

Naposledy jsme se byli podívat na Octavii 2 pro kamarádku a vybrali vůz s nájezdem lehce pod 100 000. Těsně před zkušební jízdou se ale prodejce přiznal k problému s řazením druhého rychlostního stupně. (u 100 000 km najeto a normálním zacházení nemyslitelné!!!) Následně opět masáž ke koupi a nabídnuta směšná sleva 5000 Kč z původních, tuším 180 000. (oprava dle mechanika šplhá až ke 30 000) Navrhnul jsem uvedení vozidla do řádného stavu přímo v jejich značkovém servisu, ale ukázalo se, že vůz je v komisi a jeho majitel s opravou - tedy financováním opravy nesouhlasí. Tak jsme nakonec koupili raději jinde. Podle mého názoru se pohoršili a zejména v programu Daswelt si udělali vlastní výklad.

 

Petr Jambor

V bazaru auta jarov jsem koupil již 3 vozy. Je to jeden z mála autobazarů, kde vám nelžou.

Jan Linhart

Rad bych se po nekolika navstevach ruznych autobazaru vcetne auto ESA a AZCARS podelil s veskrze pozitivni zkusenosti na autobazar na jarove. Prima vecne jednani, zadny velky med kolem ust, rekl bych v mire prilezitosti poskytnute samotnym zajemcem, tedy mnou, ochota spolupracovat, moznost nahlednout do firemni databaze oprav u skodovek je priam vec, moznost privest si vlasniho znalce a auto poskytnout na takrka neomezenou dobu na technickou prohlidku byt jen v miste bazaru, to vse nakonec vedlo k tomu, ze i samotna jednani o cene odpovidala provedenym testum a po dojednani podminek uz bylo ke koupi jen krucek a jelikoz jsem na aute za ctranct dni ujel 2500km, coz je sice nic, ale velke problemy by se asi jiz ukazaly, alespon pevne doufam, tak muzu rici, ze  jsem spokojeny. Predevsim, vse dali dohromady vceten odkupu meho auta na protiucet za cenu, ktera byal nejlepsi co mi kde nabidnuli, veskere papiry provedli a pripravili zatimco ja cetl noviny v kavarne a pokukoval po jinych autech a dalsich objektech zajmu, nakonec auto rovnou obratem i prihlasili a predtim provedli evidencni prohlidku. suma sumarum, za cca dve hodiny jsem odjel s jinym vozem kompletne prihlasenym s vyresenou administrativou. tak snad hodne km a vsem ostatnim doporucuji, budte opatrni a pramyslejte co a kde kupujete, vyplati se to.