Recenze autobazarů 

 seznam autobazarů

 autobazar

Auto ESA

hodnocení: 4.52hodnotilo: 10713celkem recenzí: 364

 recenze

A. Šupina

Na Sauto jsem objevil vozidlo OPEL - kombík, které nakonec vyhovovalo požadovaným vstupním parametrům. No hurá, je to tenhle autobazar. Takže po jistém váhání jsem si přečetl dost recenzí, abych se připravil na to, co mě může čekat. připravil jsem na to i manželku, že podle recenzí to je hrůza, takže řada drobných podvůdků a podvodů a ztráta času.

Takže telefonát na auto, kde je. Mladík z centrály povídá, je v Hradci ! A podívám se, zda se neprodalo, á ještě je tady! Takže můžete se na něj podívat, klíčky se Vám připraví a hned si ho můžete vyzkoušet. Á moment - zrovna dnes máme akci! Cena 15 tisíc dolů! Ale to byste museli přijet ( Zrovna z  Brna) ještě dnes!. Povídám mu, dnes ne, zítra. A on, a dnes by to nešlo? Povídám mu, zítra. V centrále mě dal ještě nějakou informaci o "tom" voucheru na slevu že to tam má zítra říct a zavěsil.

Přišla SMS- máte auto připraveno rezervováno. (Místo do 16 hod, jenom do 15 hod, jak bylo domluveno)

Hradec: Prodejce ihned převzal mou ženu a jal se jí vést k Oplu, aniž by počkal na mě, než přijdu od auta. Asi ji chtěl zaháčkovat ještě než dorazím k autu.

Auto  pěkné, zachovalé, uvnitř čisté, nepoškrábané - na 75 tis. km. Motor vypadá od pohledu ok, to je tak všechno, co mohu vypozorovat. Všiml jsem si chladící kapaliny byla, na horní rysce a zcela čerstvého ošetření plastových krytů dílů motoru.

Takže Ok sjedeme to. Prodejce byl milý a klidný, zbytečně auto kladně nehodnotil. Nejdřív si sedl za volant prodejce a vezl nás asi dva kilometry. Razení dle mě plynulé, zvedání otáček opatrné, jízda velmi vůči vozidlu ohleduplná. Já jsem si však všímal zvuku motoru, a ten byl ok, zvuk při řazení ok, zvuk při různých otáčkách ok, při startu motor naskočil ihned a ok.

Teď jízda zpět. Sedám si za volant, a vidím: hlášení na displeji – servis !. V němčině. Zjišťuji, že to jsou tlaky pneumatik. Oddechl jsem si, ale také zaregistroval, že v popise výbavy je tam odečet tlaku uveden! Dále, co mě zaujalo bylo hlášení 2- prázdná nádrž! Ručička na dně. Zajímavé. Dále  jsem si všiml, že tam byla nějaká stará navigace, prej si ji mám nastavit sám. Po rozjetí zjišťuji, že funkce stop start je vypnutá. Ne že bych tuhletu funkci chtěl, ale deklarovali ji ve výbavě, a zde v tomto typu jen tak vypnout ještě před startem jaksi nejde, to se dělá trochu jinak, ale není to košer. Takže to spíše nefunguje. Řazení trochu tvrdší, ale zvykl bych si, Oply to tak někdy prostě mají. Ale co mě zaujalo snad nejvíce, byl znatelné vlnění, či vibrování kol při brždění, a to i při mírném. Nevím, co to bylo, zda destičky, či kotouče, ale sázím na kotouče. Sděluji, že tohle přece nemohlo projet technickou..

Nu což dorazili jsme zpět. Auto dáváme na zvedák a jede se nahoru. Ještě před tím, ale kvůli start – stopu zkouším, jak to funguje, nefunguje. Zaujal mě však zvuk při startování, něco jako u škodovky, tříválce, když jednomu se „nechce“. Takový zvuk tam ale nebyl, původně, no což, to zkousnu, anebo ne? Uvidíme.

Auto tedy na stojanu, a já se procházím pod motorem. Hledám úniky kapalin a podobně. Když se tu na mou hlavu začalo něco vylévat. Bylo to mastné a přímo na vlasy. Ucukl jsem. A jejda! A prodejce na mě, vy jste tam na něco šáhnul? Co jste tam udělal? No fakt , to mě podržte, fakt se zeptal!

Auto sjelo dolů a technik a prodejce koukali do motoru.  Jdu k manželce a sděluji a je posekáno..

Ale technik se nedal, povídá: Je to nic není, to jenom praskl zámeček na termostatu. (No náhodou vím, že cena opravy nejde pod 5 tisíc)  a technik, tak je běžná provozní závada, prostě opotřebení. A já na něj, co ten tlak v pneu, že neukazuje? Vy to ale deklarujete! A on, ale pane Opel v roce 2014 takovou kvalitu ještě neměl. Já mu říkám, co to povídáte, měl a vy to deklarujete! Dále co ty brzdy a kotouče. Technik: Ale pane, to prostě běžný provoz, to se pak musí jenom vyměnit.. Prostě to tak je.. Já mu povídám, vždy to auto nemůže na silnici! A on: Ale pane, prošlo to řádnou technickou a naší kontrolou! A já mu povídám, Vaší možná, ale mojí ne! Ale on, to jsou běžné provozní závady, ty se dají odstranit! A já mu říkám: Pane Vy jste se spletl. Já nejsem na reklamaci, to auto jsem ještě nekoupil, tohle mi všechno říkáte před koupí auta? A co byste říkal při reklamaci?

Technik opět spustil, že přijde manažer. Načež prohlásil někdo: Manažer jede zrovna pryč! A na mě, musíte počkat. A já na to načež povídám: Pánové to by stačilo:  prodejci děkuji za velmi solidní chování a vám (technikovi) děkuji za spolupráci. Čekat se nebude a mějte se krásně.

Příběh píši ještě před tím, aby než mě někdo zavolá, takže pokud to tak bude, tak z ceny 220 tis. Kč jim řeknu  100 tis. Kč a auto přivazou domů a do dílny, jinak mají smůlu. Tak to pochybuji, že by na tohle přistoupili.

Co by závěrem? Problém autoservisů je, že oni velmi dobře vědí, co mají za auto. Zejména při výkupu. O těch brzdách věděli velmi dobře a to s tím termostatem je však náhoda. Ten termostat stačil bohužel ještě prasknout před prodejem a než až 20 km za městem.. Na to by asi nepřišel ani vlastní technik, kterého bych si vzal s sebou.

Podle recenzí mají ESO a AAA nejhorší recenzi, ale také nejvíc aut. Ale nedělám si iluzi, spousta vykuků je všude, a to jak v autobazarech, tak soukromý prodejce. Prostě je to o náhodě, jaké auto kdo prodal, zda v pořádku, nebo se ho prostě zbavil, že už do něj vrážet nic nebude..

To, že auto je čisté venku i uvnitř, už žádnou roli nehraje. Takže mě ESA, ani AAA problém nedělají, člověk ale musí přijít připraven na všechny ty fígle. A hold na to, že je to všechno hlavně náhoda, rozkrýt špatný stav vozidel. Ty Rady, vzít si s sebou technika, tak jednou možná, ale že by se někdo otravoval vícekrát?

-          Pro mě rada: Pokud je auto vyhlédnuté, nenatěšit se na něj.

-          Nebát se říct nahlas, tohle se mi na tomhle autě nelíbí

-          Úvěr skrze bazary – nikdy! = Závazky, poplatky , skryté poplatky, nutné prohlídky apod a předražení, spousta papírů a čekání, horší, anebo špatné podmínky, apod.

-          Úvěr si případně zajistím skrze mou banku, levněji a s možností splatit dříve, apod, bez

poplatků, půjčím si více a na delší dobu

Nekompromisně z takto půjčeného úvěru vrátit zbytek zpět do ceny vozidla jako mimořádnou splátku. Stav vozidla je o kompromisu, s tím si musí každý projít sám, a na závady poukázat.

Za mě tedy opětná zkušenost, (zde přijaté v podstatě nepojízdné vozidlo, tedy nízká výkupní cena, a to samé vyčištěné vozidlo prodávané jako solidní pojízdný vůz = vysoký zisk majiteli bazaru  a tedy provize manažerovi)  že si někdo dělá zářezy směr peklo při konečném účtování na smrtelném loži. I přes to nemohu nedoporučit tento autobazar, protože se to děje v mnoha a v mnoha bazarech jinde a i fyzičtí prodejci jsou šikovní vykukové, jako třeba přetáčení km a výkup bouraček a šikovné české ručičky = slibný zisk!

Taže výběru aut zdar!

Miroslav Kratochvíl

 Nákup vozu krásně naleštěného automobilu, rok výroby 2015, po roce co jsem své Volvo zavezl na rozvody, bylo zjištěno, že je problém s kompresí, dále bylo zjištěno, že automobil byl bouraný na předek i zadek, samozřejmě v bazaru stav perfektní, nehavarováno. Nabídka v autorizovaném servisu, nový motor za 217 000 kč, to jsem odmítl a nechal si opravit automobil v bydlišti, kde se zjistilo, že je prasklý blok a hnutá hlava. Takže nedoporučuji koupi auto u těchto lhářů. Samozřejmě jsem zkoušel reklamaci, kde mi bylo řečeno, že jsem si převzal předávací protokol, kde je vše zaškrtnuto, že je opotřbované. ještě jedna věc mi chtěli při prodeji nacpat nějaké jejich nesmysli za 6000 kč k prodeji vozu.Takže u těchto zlodějů už mě nikdo neuvidí. Jinak oprava mě vyjde v lepším případě na 60 000kč, takže velmi děkuji AutoEsa za koupi krásně naleštěného vraku.

Helena Durecova

 Dovolte podelit se i me o zkusenost.tatinek chtel prodat kia picanto,r.v.2006,najeto 75tis garazovane,stk emise vse ok.za 30tis kc.dali jsme inzerat a okamzite nas kontaktovaly auto esa ze maji enormni zajem,ze 30tisic nam daji na ruku kdyz ma tak malo najeto,atd atd.jeli jsme tam s autem.nabidli 15tisic,pak 18tis.delaji si srandu????delaj akorat z lidi blbce.takze,auto jsme prodali prvnimu zajedmci "z lidu". Autobazar esa nikdy.nazdar.

Karel Hruška

 Dobrý den, chtěl bych se s Vámi podělit o zkušenost s autobazrem Auto ESA. 

Dne 17.7 2020 jsem si vyhlédl vozidlo pro manželku , které bylo vystaveno v Brně. Já jsem osobně z Jižních čech, proto jsem poprosil kolegu z Brna, aby mi předběžně vozidlo prohlédl a sdělil mi první dojem, technický stav apod. Na základě kolegovo rozvahy jsem tedy nechal složit 2000 Kč za převozní zálohu, u které jsem byl informován, že mohu v případě použít na převoz i jiného auta, když by se mi převezené auto nelíbilo. Operátorka AUTO ESA  mi ještě do telefonu sděla, že mi dává slevu 7000 Kč z vozidla, které prodávají za 75 tisíc. Řekl jsem si že je to fajn a počítal jsem s tím, že o zálohu mohu přijít jako že na dvou autech, to mne nějak netížilo a vyhovovalo. 1. překontrolované vozidlo mým kolegou jsem tedy nevybral, protože manažeř pobočky mi sdělil, že mi může dát maximálně slevu 5000 Kč, tak jsem šel pryč, stejně se nám auto nezamlouvalo.  Najednou mi volal obchodník, ať si vyberu jiné auto a nabídl mi, abych si vybral klidně jiné vozidlo, že se započte zaplacená záloha na převoz  z toho prvního vozidla, které se mi nelíbilo. Ve čtvrtek 23.7 20 jsem si tedy zarezervoval jiný, podstatně lepší a dražší vůz s tím, že mi do telefonu potvrdili, že vozidlo převezou do Jižních čech. Dnes, tedy 29.7 20 jsem se dotazoval, kdy mi orientačně vozidlo do jižních čech přijede a  bylo mi po 15 ti minutovém zjišťování sděleno, že v žádném přápadě mi vozidlo bez zaplacená převozní zálohy 2000 kč nebude převezeno.  Má rada zní, komunikujte s prodejci jen přes email a nespoléhejte na to, co kdo Vám řekl po telefonu. 

Aleš Horna

Kupoval jsem zde deset let starý Ford Focus II po faceliftu. Auto bylo na pobočce, kde slíbili po telefonu. Prodejce se mi ochotně věnoval, trochu nás zdržel chaos při při dohledavani dokladů od LPG nádrže. Po přečtení recenzi jsem byl připraven, že autobazar bude požadovat několikatisicovy "administrativní poplatek" za přepis a byl jsem připraven o něj licitovat, nicméně, po zjištění, že je v jeho cene pojistka na opravy pro případ, že by auto neprošlo příští technickou, jsem ho nakonec zkousnul. Celkově bylo jednání lepší, než jsem očekával, jen tu koupě auta byla "zábavou" na půl dne. Doklady dorazily poštou za 11 dnů. Po dvou týdnech provozu mám dojem, že jsem koupil dobře.

lada sakato

 dobry den,po telefonu vám nakecají něco a přídete do bazaru a vše je jiné,velká nespokojensot  hruza !

Vít Kopecký

 bazary prodávají předražené vraky, které byli i bourané a jsou zretušované tak aby mohli jezdit  (osobní zkušenost).

Zachránil jsem z bazaru 18ti leté BMW je to už přes 3 roky, ikdyž jsem nechtěl auto do kterého hned začít cpát za opravu atd. A chtěl jsem si splnit dětský sen. Jenže bohužel, bxlo mi 21 let a neměl s bazary zkušenost. Tak jsem si vyhlédl auto a dojel do bazaru.
Předem říkám nejsem žádný střelec, chtěl jsem si udělat leštěnku o kterou se starám do dnes.
 
V bazaru se chloubali jak je v supr stavu, nutili s říkali kladické řeči že ještě jsou jiní zájemci a tohle je poslední  co mají. No naoko jelo slušně a vypadalo zachovale (cenovka 80tis). Když se mi nějaký zvuk nezdál, tak řekl pán to je u všech BMW vpořádku a normální (ale nebylo co se zjistilo po době v servisech a zkušenostech). po 2 týdnech co jsem si ho dovezl domů hned do servisu, prasklý chladič a ramena v háji. Po dalším týdnu opět do servisu kvůli špatnému chodu motoru (svíčky a cívky "náhle odešli") atd pokrsčovalo to tak že jsem s autem najel ani ne 20 tis km a hned se musela udělat komplet nová hlava i s rozvody takže buďto ten šrot někdo stočil minimálně o 200tis km nebo to dostalo strašlivou ránu.
Pak jsem se od mechanika dozvěděl že auto bylo kdysi bourané protože má prohnuté výzthuhy a kapota špatně sedí, levý přední blatník měl jiný odstín. Já jako lajk si toho nevšiml. No a teď jsem s miloušem najel přes 50tis. km a je ve stavu že už skoro vše vyměněno, to suto jsem si tak přivlastnil a vypiplal jako dítě (za nekřesťanské peníze, za které bych mohl mít už nové auto) ale to je zkušenost. Takže opravdu bazar nikdy víc. A rozhodně ne ESA či Ačka

Hana Fexová

Dobrý den, autobazar nedoporučuji. Rezervovali jsme si ford galaxy, které bylo v Praze. Zaplatili jsme zálohu za rezervaci a převoz do Ostravy a po třech dnech a několika telefonátech z naší strany nám bylo sděleno, že byla chybně provedena rezervace a auto již prodali. Ať si přijedeme pro zálohu. Nejen, že jsme jeli 60 km zálohu zaplatit, ještě musíme jet 60 km, aby nám ji vrátili, protože je nutné vše v hotovosti.

 

 

Barbora Šounová

 Vyhlídli jsme si s přítelem na stránkách Qashqai, r. 2015 1.6, necelých 56 000 km za 370 000,- Kč. Domluvili jsme si prohlídku vozu, na kterou jsme dorazili a auto si řádně prohlídli. Na pohled naprosto supr vzhled, jeden škrábaneček, který jste schopni přehlédnout a prasklé levé zadní světlo. Říkáme si, tak třeba nám dají slevu. No, sleva moc nepřipadala v úvahu, že prý se jim auto sotva ohřálo den na ploše.. to prý neobhájí. No tak dobře. Dáme si max 3 dny na rozmyšlenou. Dostali jsme kopii velkého techničáku a stručný Cebia Report. V něm jsme si hned všimli, že v roce 2019 proběhli 4 zápisy - ale nevíme jaké. Prý že servisní knížku nemají - na to fakt pozor, mají ale kecaj. Díky tomu, že nám pan prodejce tyto dokumenty vytiskl, jsme si zavolali do servisu Nissana, kde nám vstřícně a ochotně sdělili, jaké opravy v jakých km byli na vozidle prováděny. Ten předposlední, konkrétně 36 500 km tam už ale neměli. Pak už bylo jen 56 000 km, a to, jak nám bylo vysvětleno, přímo od auto esa, že to přijali na bazar. Stále nám to nehrálo, tak jsme se pokusili spojit s původním prvním majitelem vozu. Díky bohu, se nám toto všechno podařilo a první majitel nám sdělil, že vůz prodal do Auto Esa již v srpnu roku 2019. Což je vlastně i vidět i ve velkém techničáku, ale nenapadlo nás to. Také nám pán sdělil, že auto prodal za 360 000,- ve výborném stavu, na letních pneu a se zimním pneu v kufru. Ve chvíli prohlídky bylo auto na zimních, s tím, že letní nejsou ve výbavě. Tak jsme tedy zjistili, že ten rozdíl necelých 20 000 km najezdil někdo z bazaru - proto není servisní knížka. Pan první majitel nám také zjistil, že si výměnou koupil jiný vůz, konkrétně superba a bohužel pro něj zjistil, že to byla špatná koupě. Nejen, že byl častěji než chtěl v servisu, ale také zjistil, že auto je bourané. Při další návštěvě, kdy jsme si šli vyzvednou vratnou rezervační zálohu, jsme čekali neuvěřitelné 2 hodiny. Nejprve skoro 45 minut, než si nás vůbec někdo všiml, pak 15 minut, než byl připravený nějaký tedy papír do poklady a pak u pokladny celý zbytek, protože paní pokladní si odskočila - na což má samozřejmě právo, ale na okénko také přibyl další papír jiných lidí, kteří si nakráčeli přímo před okénko. Když pokladní přišla, tak se s lidmi pozdravila a vzala je. Tak jsme se připomněli, že jsme tam byli dříve, ale to jako by neslyšeli. No nic.. tak jsem lidem řekla, že jim to není blbý, předbíhat... myslela jsem, že se to už tolik nedělá... A tak dobře, no a do toho pokladní přinesla jiná kolegyně další 4 listy papírů dalších 4 lidí. Po transakci lidí, co nás předběhli, začala pokladní pracovat na lidech, co jí donesla kolegyně. Tak jsme se ozvali - slušně podotýkám, že bychom rádi dostali kauci zpět, na to nám bylo řečeno, že to musí ale přinést kolega. Tak jsme ji sdělili, že to už udělal, ale asi to má mezi papíry těch lidí, co nás předběhli. Na to nám pokladní sdělila, že už nás volala?!! Tak to pardon, že lžou prodejci ohledně aut, to trochu čekáte. Ale že i pokladní vám bude lhát do očí?.... to je prostě masakr. Po tom, co jí přítel sdělil, že celou dobu sedíme před jejím okénkem na gauči a čekáme, mu řekla: "No tak to je jedno, já vás teda vezmu" .... Nemám k tomu fakt co dodat. Jedna velká ulhaná sebranka. Pokud mohu doporučit, prosím vyhněte se obloukem a raději si kupte auto nové nebo z první ruky... 

Marcel Prokop

Dne 20.4.2020 jsem v HK autobazar ESA zakoupil Ford Mondeo r.v. 2010. Podepsal jsem smlouvu, dostal certifikát k vozu .zaštítěný společnosti CEBIA, TUV NORD, vydaný společností Automotive  Suport Group / 6 hvězdiček ze sedmi/. Kupní smlouva a dokumnty včetně protokolu  o prohlídce vozu byl sepsán ve chvatu / měli odstávku systému v 18.00 hodin/. Zakoupil jsem si také doplňkovou službu. Dne 15.5.2020 mi při natočení praskla vysokotlaká hadice od servo pumpy k řizení, takže nešel posilovač. Prohlídkou motorového prostoru, jsem zjistil, že gumová hadice byla nastrčena na přírubu a zajištěna eska páskami / neupravovaná hadice má mít lisovaný spoj. Dne 18.5.2020 jsem na pobočce ve Štěrboholích sepsal Návrh na zahájení reklamačního řízení.  Technik si to nechtěl ani vyfotit. Z vozidlem jsem najel cca 2500 km. Dnešního dne  jsem se dočetl ve vyjádření technika vedený po Čj R016301, že celkový stav vozu byl pracovníky AutoEsa ohodnocen stupněm C, tedy vozem vyžadujícím opravy, výměny a údržbu. Je mi jasné, že každý vůz potřebuje údžbu. Na závěr uvádí, že je neznámá servisní historie vozu. Z vyjádření technika mi připadá, že jsem za 155000,-kč koupil vrak. Nevím proč jsem tedy k vozu dostal certifikát, kde je celkové hodnocení vozidla 6 ze 7 hvězdiček. Vůbec tomu nerozumím. Certifikát k vozu je jenom cár papíru vhodný jen na zatopení v kamnech. Pokud by mi praskla originální hadice, která by nebyla amaterém opavena, vůbec bych neřešil reklamaci. Někdo si zahrál s mým zdravím. Nákup vozu v tomto bazaru nedoporučuji. Autobazar se ohání, že je certifikovaný prodejce ojetých vozidel.

 

Pavel Klodner

 Thank you for the exeptional buying experiance. It was my first time buying a car in the Czech Reupublic. Thanks to the dealer it was very easy to know the exact deatils of the car.  Thank you so much!!!

Stanislav Hrudka

Sice mi bylo divné ,že auto stálo půl roku v německém autobazaru a půl roku v Auto Esa ,ale mělo mít nájezd 90tis a zachovalý interiér ...to bylo asi to jediné co byla pravda ..nechal jsem auto prohlédnout v autor.servisu VW a ejhle ...měněný motor ,bourané na předek ,přestříkané troje dveře,měněné výplně dveří ,nefunkční park ,senzory a spodek totálně rezavý v bazaru vyměnily kotouče a destičky ,aby to vypadalo lépe ...prodejce místo serv.knížky přinesl dva ofocený listy ,kde bylo pouze inf .o datumu výroby a najeto v roce 2009 90tis. navíc to nebylo ani přihlášené v ČR ...chování prodejce typu ..já o tom autě nic nevím ,kdo měnil brzdy nevím ,kdy byly dělaný rozvody a olej nevím atd ..ESA už nikdy více ....

Martina Kuhnelova

 V auto Esa mě nemilé překvapilo až poté co paní opsala veškeré naše doklady tak mi udělila že po mě chtějí ještě 6000 nějaké poplatky na otázku proč mi to neřekl již člověk který mi auto předváděl mi bylo uděleno že to prostě říkají až při podpisu takže jsem poděkovala a chtěla odejít bez auta a ejhle najednou jsem to platit nemusela prý že mi to odpustí. Prostě v každém bazaru mají nějakou tu rezervu jak na vás vytriskat o nějakou tu Jacku navíc. Stačí se jen nedat a prostě říct že to auto nechcete. 

Barbora Honischova

 tady jsem byla spokojená s chlápkem který se mě ujal bylo hodně milý ale nevybrali jsme společně žádné auto které by odpovídalo mým požadavkům

Sisi D

Auto Esa v žádném případě nedoporučuji . V neděli 2.2.2020 jsme si zakoupili v Olomouci vozidlo , odjeli z bazaru , v polovině cestě do Ostravy zastavili a pak už se nám nepodařilo auto rozjed . Volali jsme do auto Esa...žádná vstřícnost ....auto jste koupili více z Vás nevytřískáme tak se s Vámi nebudeme bavit asi tak.....Nakonec jsme auto rozjeli tak jsem ihned pokračovali do auto Esa do Ostravy s tím že náš problém budou řešit .....velice najivní představa ....auto jede tak co chcete nám bylo řečeno . V pondělí jsem s autem vyjela a jakmile jsem zastavila auto opět již nerozjela ....zase maraton , operátor ...pobočka v Ostravě ....ni ic nekupujete tak se Vám přece nebudeme věnovat .....Nyní máme auto tři dny , auto střídavě jede a nejede ...byli jsme v autoservisu tam nám změřili kapacitu baterie a ta je 20 % . Tudíž jsme jeli opět do auto Esa s tím že to konečně vyřešíme a konečně budeme s autem jezdit ......opět velice najivní představy . Takže žádná ochota , tahanice , přehazování sem tam ......auto Esa je nejhorší bazar c jsme kdy zažili a nekoupili už by jsme tam ani kolo .

Marek Buble

 Při kupování automobilu jsem byl nejdříve nemile překvapený, že akční cena není akční cena a odpovídá pouze určitému druhu úvěru. Což nikde není uvedeno na stránkách a ani jsem to nikde nenašel. Potom při kalkulaci úvěru cca 210000 jsem dostal návrh s RPSN 10,5% a úrokovou sazbou 9,97% což vůbec neodpovídá jejich reklamovaným úvěrům na stránkách. Dále při sjednání slevy na místě cca 5000,- Kč , vám do smlouvy vloží služby o které jako zákazník rozhodně nestojíte a ani je nechcete, protože nejsou potřeba. Ted mám nepojízdné auto a podal jsem reklamaci na skrytou vadu a nikdo se se mnou nebaví a servisní technik nezavolal a nekomunikují. Jako klienta na vás tlačí abyste to podepsal co nejdříve a když chci řešit něco v pozdější době tak odkazují, že jste si to měli přečíst a nebaví se s vámi. Rozhodně varuji, před tímto autobazarem kde vám naslibují hory a doly a nic neplní. Rozhodně si prosím přečtěte smlouvy, protože dohodnutá cena automobilu není stejná jako cena, za kterou platíte. Budu rád pokud tato recenze pomůže někomu k tomu aby si dal pozor na praktiky tohoto autobazaru a upřímně tento bazar nedoporučuji.

 

Stanislav Hajdin

Ako sa povie druhý raz do tej istej rieky nevstupis.. Urobil som tu chybu.. Prvé auto mam cca rok a pol a s toho 9 mesiacov v servise, reklamácia? Nie je možná... Druhé auto po mesiaci v pr* ale reklamácia nie je možná aj keď mam podľa nich 55 dní na výmenu auta? *** ***...ze slušná firma?je mi zle... 

Kamil Konečný

 Já nevím, zkusil jsem si projít oba naše největší bazary, a musím říci, že AAA auto a ESA, jsou prakticky stejný. Stejný auta, stejný služby atd...  Oba mají poplatky, které visí na zdi, a to mě překvapilo. AAA auto má poplatek do 5 tisíc korun. Tak jsem čekal, že v esách kde je jakože všeho polovina, tak bude i tato částka nižší, ale naopak, kdyby si nechal udělat všechno "zdarma" platil bych asi 15tisíc. Takže za mě radši áčka, pokud tedy máte rádi velké bazary.

Kamil Konečný

 Porovnal jsem si nabízené akce našich dvou největších bazarů. A musím uznat, že https://www.aaaauto.cz/ esa pěkně válcujou. Začínají stejně, ale áčka toho nabízí 2x tolik...

A B

 V autobazaru Esa jsme se rozhodli pro koupi vozu za 330.000,-po slevě (sleva na drobné nedostatky 5.000,-). Těsně před podpisem smlouvy jsme byli ale nuceni zaplatit „povinnou“ doplňkovou službu dle ceníku za 3.950,-, o kterou jsme ale neměli zájem. S prodejcem, který s námi smlouvu uzavíral, jsme se dohadovali, jak může být doplňková služba povinná... a že by to mělo být případně někde jasně uvedeno... prodejce nám s úsměvem vysvětlil, že to uvádí jak v čekárně, tak na internetových stránkách…. Tato informace o „povinné“ doplňkové službě, bez které auto nelze koupit, nás odradila a rozhodli jsme se vůz zatím nekupovat. V tu chvíli (po poradě s manažerem pobočky) nám bylo nabídnuto, že tuto doplňkovou službu tedy platit nemusíme (nedostaneme ale do ruky certifikát cebia - který provádí u každého vozu a je již zaplacený   a kartičky Esa  - sleva na nakup v Elitu atd.). S manželem jsme se i přesto rozhodli, že si musíme koupi vozu promyslet a prodloužili jsme rezervaci vozu o týden. Večer, ještě týž den, jsme si s manželem pročítali webové stránky auto ESA,abychom dohledali, kde je ta zmínka o tom, že je tato doplňková služba „povinná“  a nebo že ji musí zaplatit každý, kdo vůz v auto Esa kupuje... Naopak jsme našli, cituji " V případě, že má kupující zájem o doplňkové zákaznické služby, které Auto ESA nabízí, budou kupujícímu účtovány podle platného ceníku. "…   Manžel jel tedy ihned na pobočku ESA, aby si nechal tuto rozporuplnost vysvětlit a aby nám vrátili zálohu...  Na pobočce se mu snažili namluvit, že mu nikdo nic nenutil a co že se to vlastně děje, když nám řekli, že to tedy platit nemusíme.... do očí nám lhali a pak nám tvrdili, že se vlastně nic nestalo.... takže auto ESA už jenom obloukem.

Další názory >