Recenze autobazarů 

 seznam autobazarů

 autobazar

Adler

hodnocení: 3.72hodnotilo: 432celkem recenzí: 11

 recenze

Patrik Adamovsky

 Zakoupen vůz Škoda Felicie,a po pár dnech 

nešlo nastartovat,a k tomu začalo klepat kolo.Tak si pro vůz přijeli a nauctovali si 700kc za opravu, a že je už vše v pořádku .A na druhý den opět vozidlo nenastartovalo a kolo stále klepe.Zlodejina.

Patrik Adamovsky

 Nespokojenost.Koupene vozidlo Felicie. Po pár dnech přestalo startovat a klepalo kolo "čepy" ,pro vozidlo si přijeli a v ten den i dovezli že je vše opraveno, zaplatil jsem za opravu 700kc. Ráno jsem nastartoval a odpoledne opět to samé nešlo nastartovat,a kolo opět klepe. Obyčejná zlodejina.

Patrik Adamovsky

Auto Adler Otrava. Je to banda PODVODNÍKŮ nic vic.

 

Michal Nemec

Zdravim. Pridam take negativni zkusenost. Rodice si v tomto bazaru koupili nekdy v roce 2006 nebourany vuz VW Caravelle, r.v. 2002, najeto 170 000km. Cena 290 000 Kc. Samozrejme skoro vse rekli, byla lez. V autorizovanem servise VW nam rekli, ze auto ma najeto o cca 100 000km vice, nez ma na tachometru. Pres tesneni podel okna jemne zatekalo do vozu, nacez nam mechanik potvrdil, ze auto muselo byt bourane. Takze neverit a radeji si auto vicekrat proverit. (jinak auto jezdi v poradku - byly potreba jen klasicke vymeny brzd. desticek, kapalin a oprava reznoucich casti. Potom, co se vymenilo tesneni, tak ani netece dovnitr)

Lucie Přibyláková

Taktéž jsme naletěli! Od AUTO ADLERU jsme zakoupili vůz BMW 320d, r. v. 2008. Problém nastal tehdy, když se nám auto po třech týdnech od koupě začalo celé třást jako trabant. Dva dny na to začala vydávat skřípavý zvuk i spojka při sešlápnutí. Jednali jsme telefonicky s panem Bognerem o případné reklamaci, ten nás poslal přímo k arogantnímu majiteli autobazaru p. Moravcovi.

Tento člověk s námi jednal pouze venku u auta, přivolal si svého mechanika, který by se mohl živit jako šaman, jelikož jen podle zvuku poznal, že jde o poškozený setrvačník. Náš mechanik, u kterého jsme si ještě před reklamací auto nechali „proklepnout“, nám sdělil, že bez diagnostiky lze těžko určit, co autu je. Z toho tedy usuzujeme, že mechanik p. Moravce toto auto neviděl poprvé, nebo má nadpřirozené schopnosti. Pan arogantní s námi jednal jako s póvlém, z jeho úst vycházely hlášky typu „přátelská nabídka“, „driftování s autem“, „zničení spojky podpatkem“ apod.

Nepomohly nám ani paragrafy z Občanského zákoníku, šestiměsíční lhůta apod., reklamaci zamítl s tím, že jsme si poškození způsobili sami, vyrukoval na nás s „přátelskou nabídkou“, že si máme sehnat součástky a jeho mechanik nám provede opravu za polovinu ceny. Z toho vyplývá, že věta na oficiálních stránkách tohoto autobazaru - „…můžeme Vám garantovat, že 1 rok budete v autě z našeho autobazaru jen jezdit!!!!...“ - je LŽIVÁ!

Zároveň pochybuji o věrohodnosti prvních dvou pozitivních recenzí na této stránce, které jsou svých obsahem a formou zcela identické s dopisy „spokojených“ zákazníků na oficiálních stránkách AUTO ADLER. Závěrem chci varovat všechny slušné lidi, aby se tomuto autobazaru vyhnuli obloukem, neboť pan majitel moc dobře ví, co prodává, a že se málokterému člověku chce do vleklých soudních sporů, které podle jeho slov vždy vyhraje.

J Smrcina

Taktéž budu stručný..rozhodně nedoporučuji nakupovat v tomto podvodném autobazaru. V prosinci 2010 jsme zakoupili Audi A4 v Auto Adler v Ostravě, nehavarované, najeto 107tis. Nejen že byl na autu vyměněn téměř celý levý bok po havárii a do 1 měsíce odešla řídící jenotka převodovky, ještě nám bylo řečeno, že při napojení na prof. diagnostiku se data načítají nezvykle dlouho, že to sice nemůžou potvdit, ale neveří počtu najetých km...takže asi tak. Chyba je určitě v naší naivitě, ale radím dobře, pokud hledáte solidní jednání a kvalitní auto, držte se od Auto Adler co nejdále...

Bohumil Nespokojený

Budu stručný.  My jsme naletěli a byli obelháni. Koupili jsme auto MAZDU s najetými km dle Adlera 87.000 Km. Při první kontrole v autorizovaném servisu nám dle servisní knížky bylo sděleno, že auto má najeto min 180.000 Km. Reklamoval jsem to, neboť 100.000 Km rozdíl pro mě znamená min 6 let života auta. Neuspěl jsem ani s právníkem. Pěkné větičky v předávacím protokolu stačí k tomu, že neuděláte vůbec nic. Během 2 let provozu jsme do auta nasypali cca 100.000 Kč, tak kvalitní auta prodávají. Tak ať nenaletíte taky!!!

Martin Sněhota

V roce 2007 jsem si koupil v Auto Adler Ostrava ojetou Fabii, ročník 2001. Auto mělo servisní knížku, najeto cca 79tis km.
Doteďka si nemůžu stěžovat, s autem za tu dobu nebyl jediná problém

Jaroslav Lev

Na strankach auto adler jsme nasli vuz skoda fabia combi 1,9 tdi, r.v 2005. Po prvnim majiteli, nehavarovany servisni knizka, vybava elegance. Vuz jsme si telefonicky zamluvili. Po prijezdu do bazaru nam bylo sdeleno ze vuz je jiz prodany, ale je zde jiny, stejny, ma trochu vic najeto cca 143t misto 135t, na aute byl skrabanec, ale stejna cena 150t, stejna vybava. Prodejce p. Bogner ujistoval, ze vuz nebyl bourany, ze vse je zapsano v servisni knizce. Vuz jsme zakoupili. Byl leden, zima.. Na jare jsme pri cisteni vozu objevili, ze prostor pro rezervu je plny vody, nekolik litru.. Pri prvnim desti jsme zjistili, ze do vozu zateka, nekde na strese ve spojich karoserie!!! V servisu nam technik rekl, ze auto bylo zcela urcite bourane, zepredu i zezadu. Napsali jsme tedy do auto adler, avsak zadna odpoved nedosla. Jeli jsme tedy do pobocky v Opave, kde jsme vuz zakoupili. Nalezene jsme ukazali p. Bognerovi a sepsali jsme reklamacni spis. Vzhledem k tomu, ze neuplynula doba 6 mes. od data prodeje, meli jsme dle obcanskeho zakonika par.6. pravo na odstoupeni od smlouvy. Pan Bogner nas ujistoval, ze o nicem nevedel, ze v zadnych papirech k vozu neni uvedeno ze by byl vuz havarovany. Uvedl, ja jen prodavam auta, co mi k tomu daji ze servisu, to uvadim. Po par dnech nam bylo nabidnuto odstraneni zavady.. odpoved na otazku, zdy byl vuz havarovany nam nikdo nechtel dat. My jsme pozadovali odstoupeni od smlouvy, jelikoz se citime podvedeni, chteli jsme nehavarovany vuz. To se zrejme vedeni bazaru nelibilo, a v pisemnem vyjadreni nam bylo sdeleno, ze vuz odpovida stari (5let) a poctu ujetych km (cca145t) Mam tedy povazovat za bezne, ze do 5 let stareho vozu zateka? Podle mne je toto vyjadreni absurdni. Nekolikrat jsem slusne psal majiteli p. Moravcovi, s nabidkami jednani a dohodou reseni.. nikdy mi od nej nedosla odpoved. Od jejich pravnika jsem dostal vyjadreni, ze klient jednal spravne a vec povazuji za ukoncenou.. Z jednani tohoto bazaru jsem opravdu znechucen. To co pisi na strankach jsou dle mne jen lakadlo na zakazniky.. Jakmile se stane nejaky problem, tak ruce pryc od toho.. Auto ktere jsme koupili jako nebourane za 150t jsme mohli koupit treba u AAA jako bourane max za 120t. Za timto tvrzenim si stojim, a vse muzu dolozit, na vse jsou svedci. Opravdu nedoporucuji cokoliv s Auto Adler. O Auto Adler uz nechci ani slyset, ale povazuji za odpovedne tuto zkusenost popsat, at si na nej daji dalsi potencialni zakaznici pozor.

Ladislav Večeřa

V pátek 23.4. jsem se telefonicky informoval na tel čísle 606 711 998  u  AUTO  ADLER  na  Renault  Lauguna Grandtour II 1.9 dCi Expr r. v. 2007 ptal jsem se na do-
ložitelnost ujetých kilometrů u tohoto vozu, prodejce uvá-
děl  83 177 km   a  dále  uvádí    "rodinný vůz s bohatou výbavou! Servisní kniha vedená do posledního kilometru!! NAVIGACE, ABS, ASR, ESP!!! bylo mi sděleno, že bo-
hužel nemohou znát ser. knihy všech aut ale pokud přijedu
samozřejmě si ji mohu prohlédnout.
Sedl jsem tedy do auta a zejel do  AUTO  ADLER OV
ujal se mne p.TABARA a opravdu jsem nestačil koukat.
Renault Laguna měl servisní knížku, ale ne na uváděné km
nýbrž na 144 000 Km /+/- 2000 km/ a estráda pokračo-
vala hláškami pana Tabary -nejdříve se při navádění inzerce spletla asistentka, potom se spletl majitel firmy  a na konec
jsem se dozvěděl že je vlastně  jedno  jestli to  auto  má  ty  inzerované   kilometry  je  tady  a  pojdme se  projet. V
průběhu jízdy mě p. Tabara šokoval hláškou:" snad jste si
nemyslel, že auto tohoto ročníku a těchto kilometrů by se
prodávalo za tuto cenu." / já blbec si to myslel / naštěstí byl
již konec jízdy. Nemohu jednoznačně říct jestli auto bylo dobré či špatné dál jsem se mu již nevěnoval a další uvádě-
nou výbavu a její funkčnost nekotroloval. Přístup bazaru
AUTO ADLER  OV  v zastoupení p. Tabary považuji za
naprosto nekorektní, nezodpovědný k zákazníkovi a my-
šlenku prodeje vozů touto formou za krátkozrakou.
Ladislav Večeřa,   


Miroslav Kuchno

Mohu jen chválit,nakupoval jsem u Adlera v Opavě a mám ty nejlepší pocíty,jak z přístupu k zákazníkovy tak co se týče auta jsme plně spokojeni.Plánujeme koupit dceři auto a určitě se obrátime na Adlera. 
               Miroslav Kuchno